یحیی دولتی:
نخستین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو ، فرآورده های دارویی ، آرایشی ، بهداشتی و تجهیزات وابسته 21 لغایت 24 تیرماه سالجاری به همت مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران ، درمحل دائمی نمایشگاههای تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفتگو آغاز بکار خواهد کرد.
کد خبر: ۲۳۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 31 May 2016
یحیی دولتی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه با اشاره به گسترش روزافزون تجهیزات ، داروها و فراورده های بهداشتی و درمانی و توجه بیش از پیش مردم نسبت به اهمیت سلامت پوست و مو در تشریح برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت:مقوله سلامت پوست و زیبایی ایجاب می نماید تا اطلاعات صحیح ، آموزش های لازم و دارو ها و محصولات مناسب و واقعی در اختیار مردم قرار گیرد.
وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی ها و قابلیت های فنی و تخصصی در این حوزه دانست و گفت : ارائه دستاوردها و محصولات جدید ، ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از چگونگی بهداشت و درمان پوست و مو و همچنین آموزش استفاده از فراورده های این حوزه از مهمترین اهداف برگزاری این دوره از نمایشگاه می باشد.
دولتی با انتقاد از توزیع وفروش محصولات قاچاق در حوزه فرآورده های آرایشی و بهداشتی تصریح کرد: ورود کالای قاچاق در حوزه ها و زمینه های مختلف علاوه بر آسیب های فراوان به پیکر اقتصاد کشور ، مانعی اساسی در جهت رشد اقتصادی و عامل اصلی گسترش فساد و سوداگری در جامعه است.
نخستین نمایشگاه تخصصی پوست ومودرتهران
رییس ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی پوست و مو با بیان اینکه اقتصاد ایران هرساله به جهت قاچاق کالاهای مختلف شکننده شده و فرصت ها و ظرفیت های توسعه ای خود را از دست می دهد ، افزود: در حوزه محصولات و خدمات بهداشت و سلامت پوست و مو ، رسالت حقیقی ما حمایت از محصولات سالم و ایمن در بین مصرف کنندگان می باشدو برگزاری اینگونه نمایشگاه ها می تواند کمک شایانی در این خصوص نماید.
بنیانگذار مرکز آموزش و پژوهش های پوست و جذام در ادامه گفت : مهمترین محصولات ، خدمات و فن آوری های قابل ارائه در این نمایشگاه ، انواع داروهای پوست و مو ، محصولات و فراورده های بهداشتی و آرایشی ، انواع تجهیزات و وسایل بهداشتی ، تجهیزات پزشکی و مصرفی پوست و مو ، تکنیک های ماساژ و جوان سازی پوست و از این قبیل خواهد بود.
دولتی در پایان بیان داشت : قطعا بازدید مردم و علاقه مندان از این نمایشگاه در افزایش آگاهی های آن ها نسبت به این حوزه تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
گفتنی است اولین نمایشگاه تخصصی بهداشت و سلامت پوست و مو ، فراورده های دارویی، آرایشی و بهداشتی و تجهیزات وابسته 21 لغایت 24 تیرماه سالجاری در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد . علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.mtadbir.com  مراجعه  نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار