مقام ارشد قضایی استان خبر داد:
مزارعی:در همین راستا و با توجه به تذکرات سابق، 2تن از مدیران استانی و یکی از مدیران شهرستانی به دستگاه قضایی فراخوانده شدند و با قرار مناسب بازداشت می باشند.
کد خبر: ۲۳۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱ 30 May 2016
بالاخره پس از حرف و حدیث هایی در خصوص برخی مدیران و تذکراتی که از طرف مسئولین قضایی داده شده بود امروز خبر بازداشت چند تن از مدیران متخلف و سهل انگار اعلام شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد در مصاحبه ای با روابط عمومی این دستگاه عنوان کرد:دستگاه قضایی در اجرای رسالتهای محوله و منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل با توجه به سالم سازی سازما نها و ادارات دولتی و وابسته به دولت وارائه خدمات به موقع ، با مدیران سهل انگار و متخلف برخورد قانونی می نماید.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی در ادامه افزود:قبلاً نیز به مدیران کم کار و سهل انگار هشدار داده بودیم، در همین راستا و با توجه به تذکرات سابق، 2تن از مدیران استانی و یکی از مدیران شهرستانی به دستگاه قضایی فراخوانده شدند و با قرار مناسب بازداشت می باشند.
مزارعی در ادامه گفت:پرونده مربوط به مدیران مذکور در مرجع قضایی مطرح رسیدگی می باشد و پس از اتخاذ تصمیم نهایی ، مراتب به اطلاع مردم ولایی استان خواهد رسید.
لازم به توضیح است که جزئیات این خبر از طرف دستگاه قضا اعلام نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار