کد خبر: ۲۳۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 30 May 2016













به گزارش تابناک لرستان ،مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان از صدور مجوز برای فروش واحدهای شهرک گلخانه‌ای دیناروند خبر داد.

بهروز بهاروند ، درباره مشکل واگذاری واحدهای شهرک گلخانه‌ای دیناروند گفت: به بانک زمین تعهد داشتیم که مجوز فروش را بگیریم و یکی دو روز اخیر بعد از حدود چهار ماه از وزارت جهاد کشاورزی این مجوز را اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه برای واگذاری واحدها هیچ مشکلی وجود ندارد، تصریح کرد: با امضای وزیر ترک تشریفات را گرفتیم که بانک زمین باید پول را به خزانه دولت واریز کند و بعد صاحب زمین می‌شود و می‌تواند واحدها را واگذار کند.

بهاروند با اشاره به مشکل فارغ‌التحصیلان کشاورزی با بانک زمین در قیمت واحدها یادآور شد: مسئولان بانک زمین قیمت هر واحد را 300 میلیون تومان اعلام کرده‌اند که ما هم مثل فارغ‌التحصیلان مخالف هستیم و همچنان بر قیمت هر واحد 170 میلیون تومان اصرار داریم و تا حدودی موفق بوده‌ایم.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی لرستان تأکید کرد: کار از نظر ما تمام شده است و سازمان کار خودش را انجام داده و 10 تا 15 روز آینده اگر بانک زمین پول را به حساب خزانه واریز کند، می‌تواند واحدها را به فارغ‌التحصیلان در صورت توافق واگذار کند

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار