رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور از معرفی استان‌های فارس و آذربایجان‌شرقی به ASFF برای انتخاب یکی از این دو استان برای میزبانی مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا در سال2017 خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 26 May 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:چهل و چهارمین مجمع عمومى فدراسیون فوتبال مدارس اسیا (ASFF) با حضور کشورهاى عضو در کشور کره‌جنوبى برگزار شد که فرشید ارمیان به عنوان نایب رییس این فدراسیون آسیایی در این مجمع و کمیته فنى حضور پیدا کرد.

رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در این خصوص گفت: با توجه به اینکه ایران میزبان چهل و پنجمین دوره مسابقات قهرمانى فوتبال مدارس آسیا و نیز مجمع عمومى و انتخاباتى این فدراسیون در سال ٢٠١٧ (سال آینده) است در این جلسه گزارشى از وضعیت و میزان آمادگى کشورمان ارائه شد.

وی ادامه داد: در خصوص میزبانى نیز دو استان آذربایجان‌شرقى و فارس که آمادگى خود را براى این میزبانى اعلام کرده بودند به مجمع معرفی شدند. برای اینکه بتوانیم میزبان خوب و شایسته‌اى براى برگزارى این دوره از مسابقات و همچنین مجمع باشیم در حال ارزیابى امکانات فنى، رفاهى و فرهنگى این دو استان هستیم تا تصمیم نهایی برای انتخاب یکی از این دو استان را به عنوان میزبان اتخاذ کنیم.

ارمیان همچنین زمان برگزارى میزبانی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان پسر مدارس آسیا را بین تیر و مرداد ماه سال آینده اعلام کرد و متذکر شد: با هماهنگی با مجمع آسیا، زمان را طورى انتخاب خواهیم کرد که تمام کشورهاى عضو بتوانند دراین مسابقات حضور یابند که احتمالا بین ماه تیر و مرداد خواهد بود.

گفتنى است ایران درسال ٢٠١٢ نیز میزبان چهلمین دوره این مسابقات در تهران بود که عنوان قهرمانى را از آن خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار