استاندار همدان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 809 پروژه در دهه فجر امسال در همدان، گفت: از این تعداد 750 پروژه مربوط به افتتاح و 59 پروژه مربوط به کلنگ‌زنی است.
کد خبر: ۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳ 02 February 2015

استاندار همدان با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 809 پروژه در دهه فجر امسال در همدان، گفت: از این تعداد 750 پروژه مربوط به افتتاح و 59 پروژه مربوط به کلنگ‌زنی است.

به گزارش فارس محمدناصر نیکبخت در مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در بین دانش‌آموزان هنرستان دخترانه تهذیب با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اظهار داشت: اگر هجمه‌هایی که در طول حیات انقلاب اسلامی به ایران اسلامی وارد شد به هر کشور دیگری وارد می‌شد، هیچ نام و نشانی از آن در تاریخ باقی نمی‌ماند.

وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی در تمام هجمه‌ها و دسیسه‌های دشمن سربلند و پیروز میدان بوده است، گفت: حمایت بی شائبه و مستمر مردم از انقلاب اسلامی باعث تداوم و ماندگاری آن شده است.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه مردم بارها نشان دادند تا پای جان برای دفاع از انقلاب می‎ایستند، خاطرنشان کرد: لطف خدا، حمایت مردم و دلبستگی آنان به آرمان‌های امام راحل بود که باعث شد انقلاب در تمام عرصه‌ها پیروز شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله جشن‌های دهه فجر را باید پررنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار کنیم، خواستار توجه به این مهم شد.

نیکبخت حمایت مردم از انقلاب اسلامی را باعث حضور پرافتخار نمایندگان دولت تدبیر و امید در مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 دانست و گفت: اگر این حمایت نبود، دنیا پای میز مذاکره نمی‌نشست.

استاندار همدان با بیان اینکه استکبار به این نتیجه رسیده با زبان لجاجت و زور نمی‌تواند با ایران رفتار کند، افزود: ایران اسلامی امروز در جهان در همه علوم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که باید با ایران قدرتمند مذاکره کند.

وی آینده ایران اسلامی را رو به پیشرفت دانست و اظهار کرد: مادامی که پای آرمان‌های خود ایستاده‌ایم بر استکبار جهانی غلبه خواهیم کرد.

نیکبخت در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال ارائه چهره خشنی از اسلام است، نمونه آن را ایجاد گروهک‌های تروریستی همچون داعش عنوان کرد و گفت: البته امروز این گروهک تروریستی که دست‌پرورده غرب بوده، بلای جان کشورهای غربی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 809 پروژه در دهه فجر امسال در همدان افزود: از این تعداد 750 پروژه مربوط به افتتاح و 59 پروژه مربوط به کلنگ‌زنی است.

استاندار همدان مجموع هزینه این 809 پروژه را 660 میلیارد تومان دانست و گفت: این پروژه‌ها جدای از پروژه‌هایی است که مسئولان کشوری در چند روز اخیر در همدان افتتاح کردند.

وی با بیان اینکه چندین پروژه بزرگ دیگر نیز همزمان با ورود رئیس جمهور به همدان افتتاح می‌شود، در ادامه از همه مردم خواست در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور پرشوری داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار