معاون عمرانی استاندار همدان بر ضرورت توجه به آموزش مستمر به منظور تربیت نیروی متخصص کار تأکید کرد.
کد خبر: ۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰ 02 February 2015

معاون عمرانی استاندار همدان بر ضرورت توجه به آموزش مستمر به منظور تربیت نیروی متخصص کار تأکید کرد.

به گزارش فارس، محمودرضا عراقی ظهر امروز در شورای فنی استان همدان با تأکید بر لزوم تمکین نسبت به قانون اظهار کرد: متأسفانه در جامعه آن طور که باید به قانونمداری توجهی نمی‌شود، حال اگر دولتمردان نیز قوانین را رعایت نکنند اقشار مردم نیز از قوانین سرپیچی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مسئولین دولتی نباید قوانین را نادیده بگیرند، گفت: هیچ کس نیز نباید انتظار انجام تخلف و انجام امور خارج از استاندارد را از مسئولان داشته باشد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان در توصیه‌ای به مسئولان بیان کرد: مسئولین باید ضمن رعایت قوانین، در راستای رفع و رجوع مشکلات فعالیت کنند نه اینکه در جلسه شورای فنی نسبت به حل این مشکلات اقدام شود.

وی تأکید کرد: جلسات شورای فنی به منظور ایراد نظرات و پیشنهادات برگزار می‌شود و باید در تعاملی دوسویه مشکلات از زوایای مختلف بررسی شود تا در رفع سریع مشکلات موفق شویم.

عراقی در ادامه مهمترین وظایف دولت‌ها را تعیین استاندار‌دها و اعمال این استاندار‌دها در بخش‌های مختلف دانست و با اشاره به ضرورت وجود نیروی انسانی مجرب در امور تصریح کرد: نیروی انسانی محور توسعه در همه جوامع است و وجود نیروی انسانی آموزش‌دیده و متبحر در توسعه سریع‌تر جوامع نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به آموزش تخصصی به نیروی انسانی اظهار داشت: آموزش، اصل اساسی برای ورود نیروی متخصص در کار است که این آموزش‌ها نیز باید مستمر باشد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار