رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر بررسی کارشناسانه مفاد طرح صیانت از باغات که در جلسه روز یکشنبه شورا مورد بررسی قرار گرفت، گفت: با اصل طرح صیانت از باغات شهر تهران مخالف نیستم.
کد خبر: ۲۳۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹ 17 May 2016
محمد سالاری در دویست و شصتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری نسبت به انتشار برخی اسامی اعضای شورای شهر تهران در خصوص مخالفت با طرح صیانت از باغات انتقاد کرد و افزود: طرح ارائه شده در جلسه روز یکشنبه شورا بیش از چهار ساعت مورد بحث و بررسی کارشناسانه اعضا قرار گرفت و مفاد آن در شورا مورد بررسی قرار گرفت که نهایتا پس از اصلاح تعداد قابل توجهی از مفاد این طرح، طرح صیانت از باغات شهر تهران به تصویب اعضای این شورا رسید.

وی افزود: در قالب این طرح مقرر شد که هر چه زودتر شناسنامه باغات شهر تهران تهیه شود و برخی تصمیمات دیگر در حوزه باغات شهر تهران در قالب طرح صیانت از باغات اتخاذ شد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: بندی در این طرح وجود داشت که به نظر برخی از اعضا از جمله بنده واقع بینانه نبود و صرفا خوراک رسانه‌ها قلمداد می شد. در حال حاضر نیز مقرر شده این بند به کمیسیون مربوطه بازگردانده و کار کارشناسی بیشتری روی آن صورت گیرد.

سالاری تاکید کرد: متاسفانه پس از این جلسه رییس کیمسیون سلامت مصاحبه‌ای را انجام داد و برخی از اسامی اعضا را در قالب مخالفین این طرح منتشر کرد. ما به هیچ عنوان مخالف این طرح نبودیم بلکه مدافع باغات، درختان و فضای سبز شهر تهران هستیم. بی‌تردید ما نسبت به بررسی چنین طرح‌هایی جوسازی نکردیم، چرا که رویکرد پوپولیستی درست نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار