مدیر کمیته امداد امام خمینی خلیل‌آباد از پرداخت وام خوداشتغالی به 119 نفر از مددجویان زیر پوشش در حوزه‌های کشاورزی، دام‌پروری و صنفی خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 16 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمدرضا حسین‌پور اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خلیل‌آباد با جذب 98 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی خرد در سال گذشته رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در اوایل سال جاری طرح استعدادیابی به منظور شناسایی خانوارهای مستعد اشتغال شروع شده است و نیروهای این مجموعه با مراجعه حضوری به درب منازل تمام خانوارهای زیر پوشش این موضوع را مورد بررسی و تحلیل قرار می‌دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خلیل‌آباد با بیان اینکه پرونده‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان برای پرداخت تسهیلات در سال جاری تهیه و تنظیم شده است، گفت: با ابلاغ اعتبارات و تسهیلات کار با جدیت شروع می‌شود.

حسین‌پور اظهار كرد: بیش از 2 هزار و 486 خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان خلیل‌آباد قرار دارند که هزار و 596 خانوار روستایی و 890 خانوار شهری هستند.

وی افزود: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند، با اتخاذ سیاست‌های مؤثر و کارآمد، در رأس اهداف و برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی قرار دارد و ارمغان آن تأمین عزت و کرامت خانواده‌ها و نیل به استقلال اقتصادی است.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار