جشنواره بین المللی فیلم سبز هرمزگان با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ، مشاور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران اجرایی و علاقمندان و فعالان حوزه محیط زیست در بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۲۳۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸ 15 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در این مراسم گفت: محیط زیست،دغدغه ای فرامنطقه ای است و سازمان حفاظت محیط زیست به تنهایی دراین امر مهم موفق نخواهد بود.

مجید وفادار افزود:فرهنگ سازی و گسترش آموزه های زیست محیطی با استفاده از بستر هنری بیشترین تاثیرگذاری و دایره نفوذ را دارد که جشنواره فیلم سبز نیز با همین نگاه ،پس از 10سال توقف از سر گرفته شده است.

وی یادآور شد:توقف 10ساله این جشنواره،بسیاری از دستاوردهای فرهنگی این بخش را از بین برد و انتظار می رود با احیای آن ،این ظرفیت ارزشنمد دوباره کارآیی خود را نشان دهد.

وفادار ادامه داد : در جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران 120فیلم در بخش ملی و 60فیلم در بخش بین المللی از 40کشور به جشنواره راه یافته است که بیشترین فیلم های ارسال شده از آمریکا،آلمان ،فرانسه و لهستان بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اضافه کرد:فیلم های این جشنواره همزمان از 25تا 30اردیبهشت در جزایر قشم ،هرمز و لاوان نیز به نمایش در می آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار