ماموران با راهنمایی متهم دستگیر شده و اقدامات اطلاعاتی، سایر اعضای باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل اشیای تزئینی و قیمتی، طلا و زیور آلات، لوازم خانگی و ... را کشف کردند.ارزش اموال مسروقه، بالغ 20 میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۲۲۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 14 May 2016
رئیس پلیس البرز از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اماکن خصوصی با 100 فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.
بخشعلی کامرانی صالح افزود: در پی دریافت گزارش‌های متعدد مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت منزل، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان بلافاصله پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران پس از زیر نظر قرار دادن مناطقی که سرقت در آن‌ها صورت گرفته بود و با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری، یکی از سارقان را در حین سرقت از یک ساختمان ویلایی در جاده قزل حصار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه با رعایت جوانب امنیتی و حفاظتی متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: متهم در بازجویی مأموران به جرم خود مبنی بر 100 فقره سرقت از باغ ویلاها، منازل مسکونی، اماکن خصوصی و مغازه‌ها با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.
کامرانی صالح گفت: ماموران با راهنمایی متهم دستگیر شده و اقدامات اطلاعاتی، سایر اعضای باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل اشیای تزئینی و قیمتی، طلا و زیور آلات، لوازم خانگی و ... را کشف کردند.ارزش اموال مسروقه، بالغ 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار