در همایش تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت؛
تابناک :مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان از رونمایی کتاب "لبخند مادرانه ۱ و۲" خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ 14 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار مجتبی شیروانیان ظهر امروز در نخستین همایش تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت با اشاره به نامگذاری سال به نام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی اظهار داشت: با برگزاری چنین همایش‌هایی که اجرای آن نیاز به همدلی بین دستگاه‌های مختلف و خانواده شهدا است در راستای تلاش برای تحقق شعار سال می‌توان حرکت کرد.

وی با بیان اینکه اگر اکنون توفیق حضور و خدمت‌گذاری در نظام اسلامی نصیب ما شده به دلیل جانفشانی شهدا و فداکاری خانواده آنان است، تصریح کرد: مادران شهدا حاصل تلاش یک عمر خود را تقدیم انقلاب کرده و با فرزندانی که پرورش دادند در دفاع از دین و مکتب در راستای اعتلای دین و منویات رهبر و نظام اسلامی همه هستی خود را تقدیم کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به کتابی که توسط اشرف سیف الدینی همسر جانباز 70 درصد پیرامون شهدا نوشته شده خاطرنشان کرد: امروز از کتاب "لبخند مادرانه 1 و2" نوشته خانم سیف الدینی رونمایی می‌شود و در نخستین فرصت چاپ، در اختیار جامعه و علاقه‌مندان به حوزه دفاع مقدس قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نقش همسران و مادران ایثارگران در دفاع مقدس کمتر از رزمندگان نیست، افزود: خانواده رزمنده‌ای که به جبهه اعزام می‌شده با مشکلات زیادی روبرو بوده که خواهران ما تمام این مسائل را متحمل می‌شدند تا رزمندگان در جبهه‌های مختلف بتوانند با آرامش در صحنه نبرد حاضر شوند.

شیروانیان بیان کرد: والدین و همسران شهدا ایثارگری فراوانی کردند که با این تجلیل‌ها نمی‌توان جبران فداکاری‌های آنان را کرده و خداوند اجر و پاداش آنان را در روز جزا خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار