به علت عدم حضور اکثریت شوراییان؛
صبح امروز بنا بر وعده داده شده و اتمام مهلت شهردار برای پاسخ به سوالات 4 نفر از اعضای شورا جلسه ای در محل شورای شهر ایلام برگزار شد و این جلسه به علت عدم حضور اکثریت اعضای شورای شهر از رسمیت افتاد.
کد خبر: ۲۲۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 12 May 2016
به گزارش خبرنگار تابناک صبح امروز بنا بر وعده داده شده و اتمام مهلت شهردار برای پاسخ به سوالات 4 نفر از اعضای شورا جلسه ای در محل شورای شهر ایلام برگزار شد و این جلسه به علت عدم حضور اکثریت اعضای شورای شهر از رسمیت افتاد.

حجت حسن زاده رئیس شورای شهر ایلام در این جلسه عنوان داشت:طبق ماده 77 قانون شوراها سوال از شهردار یکی از حقوق اعضای شورای شهر می باشد.ما نیز بنا بر وظیفه و احساس نیاز 13 سوال را از شهردار ایلام پرسیده و امروز قرار است این سوالات توسط شهردار پاسخ داده شود.

رئیس شورای شهر ادامه داد:جلسات رسمی و صحن علنی شورا طبق قانون باید با حضور دو سوم اعضا یعنی 8 نفر برگزار گردد.

وی ادامه داد:در حال حاضر تنها 6 نفر از دوستان در جلسه حاضر بوده و 5 نفر از اعضای شورای شهر در این جلسه حضور نیافته اند.
در پایان مقرر گردید جلسه پرسش و پاسخ از شهردار ایلام به روزی دیگر و با حضور همه اعضا موکول گردد.

شهردار ایلام نیز که قبل از همه در محل جلسه حضور یافته و گویی برای پاسخ مستند به سوالات آمادگی کامل داشت در این مورد به خبرنگار ما گفت: در ابتدا از ریاست محترم شورای شهر ایلام برای دعوت اصحاب رسانه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

قبادیان که خود سابقه حضور 9 ساله در شورای شهر را دارد ادامه داد : طرح سوال از شهردار حق مسلم شورای شهر بوده و بنده امروز برای پاسخگویی به نمایندگان محترم مردم در شورای شهر آمادگی کامل دارم.
وی ادامه داد: برای پاسخگویی به تمامی سوالات اعضای محترم شورای شهر ایلام آمادگی کامل داشته و تمامی سوالات را مستند پاسخ خواهم داد.

شورای شهر ایلام در طول یکسال گذشته برای بار دوم 13 سوال را با امضای 4 نفر از اعضای شورا از شهردار ایلام مطرح کرده و این سوالات 14 اردیبهشت ماه به شهردار ایلام ابلاغ گردیده است.طبق قانون امروز 24 اردیبهشت ماه آخرین مهلت شهردار برای پاسخ به این سوالات بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار