طلسم بیست ساله شکست
به گزارش تابناک تبریز، دیدار مهم و سرنوشت ساز ماشین سازی و مس رفسنجان با برتری قاطع سبزپوشان تبریزی خاتمه یافت.
کد خبر: ۲۲۷۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱ 10 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، دیدار مهم و سرنوشت ساز ماشین سازی و مس رفسنجان با برتری قاطع سبزپوشان تبریزی خاتمه یافت. با این برد و کسب سه امتیاز شاگردان خطیبی توانستند به رویای بیست ساله برای صعود به لیگ برتر جامه عمل بپوشانند و سهمیه استان در لیگ برتر فوتبال را به سه تیم افزایش دهند.

ترکیب ماشین‌سازی:

سیدمهدی اسلامی، پویا سیف‌پناهی، علی جراح‌کار، مجتبی بیژن، مهدی قریشی، سعید مهدی‌پور (46 یوسف سیدی)، امین قاسمی‌نژاد، افشین دانشیان، امیر تیزرو، حامد پاکدل (90 رضا اعتمادی)، محسن دلیر (48 مهدی محمدپور)

سرمربی: رسول خطیبی

ترکیب مس رفسنجان:

سجاد بیرانوند، امیر خدامرادی، وحید ارمی، احسان پیرهادی، مجتبی محبوب‌مجاز (78 حسین قهارپور)، حسین کاویانی‌فر (59 سیدکاظم حیات‌منش)، بهرام رشیدفرخی، غلامحسین موجی، حمید نعمتی، علیرضا محمودی (85 جواد رمضانی)، حسین پورامینی

سرمربی: میشو کرستیچوویچ

تیم داوری:

بیژن حیدری، آرمان اسعدی، محمد شاکر و داود مهرابی

اخطارها: افشین دانشی، علی جراح‌کار، یوسف سیدی از ماشین‌سازی، وحید ارمی، امیر خدامرادی از مس رفسنجان


در این دیدار ماشین سازی با ترکیب هجومی و برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود که توانست با سه گل امین قاسمی نژاد(دقیقه 49) ، سجاد بیرانوند (در دقیقه 50 گل به خودی) و یوسف سیدی نیز در دفیفه 75 برد قاطع ماشین سازی را رقم زدند.
بازیکنان تیم رفسنجان نیز در دقیقه 52 یک پنالتی را ازدست دادند.

ماشین‌سازی با این پیروزی ۶۳ امتیازی شد و با توجه به اینکه در هفته پایانی دو تیم نفت آبادان و فجرسپاسی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و صرف نظر از نتیجه این هفته صعود شاگردان رسول خطیبی به لیگ برتر قطعی شد، داناش نیز به لیگ دو سقوط کرد.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :