مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: یک مرکز تولید غیرمجاز پوشک بچه با نام تجاری معروف در خوزستان توقیف شد.
کد خبر: ۲۲۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 08 May 2016

رضا دهدشتی‌زاده اظهار کرد: به منظور بازرسی از مراکز تولید پوشک و البسه کودک در فروردین‌ماه امسال یک واحد تولیدی غیرمجاز که در منزل مسکونی در شرایط کاملاً غیربهداشتی و ناسالم اقدام به بازیافت، بسته‌بندی و عرضه پوشک بچه و نوار بهداشتی نامرغوب با نام برندهای معروف و شناخته شده می‌کرد، توسط کارشناسان این اداره‌کل توقیف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: خانواده‌ها باید در نظر داشته باشند محصولات و پوشاک آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های معتبر و مجاز و دارای نشان استاندارد خریداری کنند.

مدیرکل استاندارد خوزستان خاطرنشان کرد: با استناد به ماده 13 قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران چنانچه مسئولان واحدهای تولیدی، خدماتی و عرضه‌کنندگان و فروشندگان کالاهای مشمول استاندارد اجباری از ورود بازرسان استاندارد جلوگیری کنند یا از انجام بازرسی و نمونه‌برداری ممانعت کنند، جرم محسوب شده و مطابق قانون با خاطیان برخورد خواهد شد.

دهدشتی‌زاده همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره‌کل درمیان بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار