کد خبر: ۲۲۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 07 May 2016


رئيس ندامتگاه فرديس گفت كه تيم ملي واليبال كشور، زمينه آزادي 2نفر از مددجويان كانون اصلاح و تربيت استان البرز را فراهم كرد.

محسن صفياري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، افزود: با حضور اعضاء تيم ملي واليبال در ندامتگاه فرديس و بازديد از مددجويان كانون اصلاح و تربيت استان البرز زمينه آزادي 2 نفر از مددجويان فراهم شد.

وي گفت : در اين ديدار بهنام و شهرام محمودي و سيد محمد موسوي ضمن ديدار چهره به چهره با مددجويان كانون اصلاح و تربيت در زمين چمن ندامتگاه، توصيه هايي در جهت بازگشت به زندگي سعادتمندانه آنان ايراد كردند.

وي افزود : مددجويان كانون اصلاح و تربيت كه از ديدن قهرمانان ملي و بهترين بازكنان واليبال دنيا به وجد آمده بودند مصمم شدند براي صعود تيم ملي واليبال به المپيك ريو دعا كنند.

رئيس ندامتگاه فرديس گفت: در جهت كاهش آسيب هاي ناشي از حبس و ارتقاء روحيه مددجويا و سربازان و ارائه الگوي جوان موفق به آسيب ديدگان دعوت از قهرمانان ملي در اولويت كارهاست .

صفياري افزود: در اين ديدار صميمي شهرام محمودي و سيد محمد موسوي به نمايندگي از ساير اعضاء تيم ملي پرداخت جريمه دو نفر از مددجويان را به مبلغ 25ميليون تومان كه بك نفر از آنها بيش از 10 سال در حال تحمل حبس است را عهده دار شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار