مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری گفت: برگزاری کنسرت در دانشگاه از جمله غلط‌‌‌ترین کارهاست که برای کشتن روحیه مطالبه‌گری دانشجویان صورت می گیرد.
کد خبر: ۲۲۴۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 04 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمد هاشمی با اشاره به برگزاری جشنی ضدفرهنگی و با چاشنی موسیقی در دانشگاه آزاد ساری گفت: متأسفانه علی‌رغم نگرانی‌ها و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در خصوص برگزاری کنسرت در محیط‌های علمی و دانشگاهی، شاهد آن بودیم که این اتفاق ضدفرهنگی در دانشگاه آزاد ساری رخ داد.

وی افزود: البته به نظر من این اقدام اشتباه که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یکی از غلط‌ترین کارها نام بردند، از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی، دفتر تشکل‌ها و دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه صورت گرفت و بنابراین آنها باید در این خصوص پاسخگو باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ساری ضمن درخواست برای رسیدگی به این موضوع تصریح کرد: از دکتر نیازآذری رئیس انقلابی دانشگاه آزاد ساری، که حقیقتا فردی دلسوز برای انقلاب و با دغدغه فرهنگی هستند، انتظار می‌رود تا در اسرع وقت به این امر مهم رسیدگی کند، تا مبادا این اقدامات ضدفرهنگی به نام این شخصیت فرهنگی نوشته شود.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به دلایل این اقدامات ضدفرهنگی که طی دو سال گذشته در دانشگاه‌های مختلف صورت گرفته است، تاکید کرد: متأسفانه دولت یازدهم برای پوشاندن ضعف‌های خود در بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی و سیاسی، تلاش می‌کند تا دانشجویان که قشر بیدار و مطالبه‌گر جامعه هستند را سرگرم مسائل ضدفرهنگی کند و از این طریق بر ضعف‌های خود سرپوش بگذارد.

وی در پایان تاکید کرد: بدخواهان انقلاب بدانند، بسیج دانشجویی به عنوان قشر بیدار جامعه اجازه نخواهد داد تا عده‌ای عمدا فضای علمی دانشگاه را به ابتذال بکشند و روحیه مطالبه‌گری دانشجویان را نابود کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار