مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در همایش تجلیل از مدیر و معلمین بازنشسته دبیرستان بیهقی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس گفت: مهم‌ترین هنر شهید مطهری هنر معلمی بود.
کد خبر: ۲۲۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 04 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مراسم تجلیل از مدیر و معلمین بازنشسته دبیرستان بیهقی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با شکوه خاصی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، شهردار بندرعباس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بندر عباس و مسئولین و معتمدین و 200 دانش‌آموز دهه 50 تا 70 این مدرسه برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری و همه شهدای فرهنگی این ایام خجسته را به یکایک فرهنگیان تبریک و از ابتکار ستاد بزرگداشت مقام معلم ناحیه دو بندرعباس در راستای ارج نهادن به پیشکسوتان تقدیر کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین هنر شهید مطهری هنر معلمی بود و تمامی هنر معلمی او در نشان‌دادن جلوه‌هایی زیبا از خداوند متعال و آیات آسمانی است که راه و رسم زندگی را برای ما به شکلی خاص ترسیم می‌کند.

علی کرم‌پور همچنین بیان داشت: انبیای الهی معلمان نمونه‌ای هستند که الگوی مناسبی برای همه به شمار می‌روند که در رأس همه آنها امام حسین(ع) قرار دارد که با اهدای جان خود، خانواده و تمام هستی‌اش درس انسانیت و عبودیت را به تمام جامعه بشری داد.

در پایان از محمد کیوان‌خواه که از 31 سال خدمت فرهنگی خود 26 سال آن را در دبیرستان بیهقی کوی ملت مدیر بوده است و معلمین بازنشسته دبیرستان بیهقی آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار