معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بلوار مرجعیت گفت: فاز اول این پروژه طی روزهای آینده در اختیار مردم قرار می گیرد.
کد خبر: ۲۲۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹ 03 May 2016
به گزارش تابناک قم، علی رضا قاری قران با اشاره به پیشرفت پروژه بلوار مرجعیت،اظهار داشت: یک کیلومتر از این پروژه پایان سال قبل آماده شده بود اما به دلیل نبود روشنایی به بهره برداری نرسید اما با هماهنگی های انجام شده طی روزهای آینده این قسمت تکمیل و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی افزود: فاز دوم  بلوار مرجعیت از میدان کریمی تا شهرک قدس پیشرفت 70 درصدی داشته و برای روکش آسفالت آماده شده است اما متاسفانه در این مسیر نیز 800 متر معارض وجود دارد که باید این مشکل حل شود.

قاری قران در بخش دیگری از این گفتگو آخرین وضعیت پروژه تقاطع سه سطحه عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این پروژه در سال های قبل به دلیل مشکلات متعددی چون قرار داد ها و وضعیت تملک ها متوقف مانده بود.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم افزود: سال گذشته این پروژه نیز با وجود تمامی مشکلات فعال شد و طبق اظهارات پیمانکار قرار بود که تا پایان سال 94 تحویل مردم داده شود که متاسفانه به تعهدات عمل نشد.

وی با بیان اینکه تملک معارضین و تاسیسات زیربنایی در کندی پروژه تقاطع سه سطحه 15خرداد موثر است ادامه داد: با وجود تمامی مشکلات تمام سعی مان را خواهیم کرد که تا نیمه سال 95 این پروژه در اختیار مردم قرار گیرد در حال حاضر نیز تمام فشار روی پیمانکار است و شهرداری نیز به صورت مستمر کار نظارتی را انجام میدهد.

قاری قران با بیان اینکه هنوز آب و فاضلاب،گاز،آب و... معارضان مهم این پروژه محسوب می شوند،گفت: متاسفانه قبل از اینکه پروژه آغاز شود تملکات و معارضان رفع نشده است به همین دلیل در حال حاضر هنوز نتوانستیم به صورت کامل مشکلات معارضان و تملکات را به صورت کامل حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه قبل از رفع مشکلات ورود به بخش اجرایی وکارگاهی برای هیچ پروژه ای عاقلانه نیست، عنوان کرد: چندین ملک موجود در مسیر تخریب شده اند و اجرای پروژه روی پل و گذر در زوایای مختلف فعال است.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم خاطر نشان ساخت: هفته گذشته از 13 ملک باقی مانده سه ملک تملک و تخریب شد و برای مابقی نیز در حال رایزنی هستیم اگر  مذاکرات با صاحبان املاک به نتیجه نرسد مجبور هستیم که از راه های قانونی برای حل مشکل تملکات استفاده کنیم.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار