شهید شمسی‌پور سابقه ریاست بسیج ورزشکاران استان همدان، ریاست هیئت تیراندازی و هیئت دوچرخه‌سواری را در استان داشت.
کد خبر: ۲۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 03 May 2016
معاون فرهنگی و امور جوانان همدان از برگزاری مراسم وداع با شهید شمسی‌پور از محل میدان سردار همدانی خبر داد و گفت: «دور افتخار» برای پیکر شهید شمسی‌پور در استادیوم قدس برگزار می‌شود.

اسدالله ربانی‌مهر امروز در گفت‌وگو با فارس  ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت علیرضا شمسی‌پور اظهار کرد: این شهید بزرگوار یکی از رزمندگان با اخلاق و الگو بودند.

وی تصریح کرد: شهید شمسی‌پور سابقه ریاست بسیج ورزشکاران استان همدان، ریاست هیئت تیراندازی و هیئت دوچرخه‌سواری را در استان داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان همدان با بیان اینکه شهید شمسی‌پور از مدیران و ورزشکاران بااخلاق استان بود، بیان کرد: قرار بود از ایشان در همایش «اخلاق و ورزش» به عنوان مسئول ورزشی برتر تجلیل شود.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام افتخار جامعه ورزش است و توانست با خلوص نیت جایگاه واقعی خود را بیابد، از استقبال پیکر شهید شمسی‌پور ساعت 18 امروز از میدان شهید سردار همدانی خبر داد.

ربانی‌مهر گفت: ساعت 18:30 امروز هم مراسم وداع در استادیوم قدس انجام می‌شود و برگزاری «دور افتخار» برای این شهید بزرگوار را نیز در برنامه خواهیم داشت.

وی یادآور شد: هفتمین روز شهادت شهید شمسی‌‎پور نیز دوشنبه هفته آینده از سوی جامعه ورزشکاران در مسجد جامع برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: در این مراسم تعداد زیادی از مسئولان، جوانان، ورزشکاران و رئیس بسیج ورزشکاران کشور حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: امروز جوانان و ورزشکاران بار دیگر با تشییع و وداع باشکوه با پیکر شهید شمسی‌پور با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

ربانی‎مهر در پایان بیان کرد: از امروز دیگر جای خالی شهید شمسی‌پور در برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و راهیان نور احساس می‌شود زیرا این شهید یکی از افرادی بود که همواره بدون چشم‌داشت در این برنامه‌ها همکاری داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار