در کمپین تبلیغاتی جدید این هایپر مارکت تخصصیِ فروش فرش و تابلو فرش با عنوان «دو تا شدیم» مشارکت مردمی و ارائه طرح ها و تصاویر خلاقانه در شبکه های اجتماعی با موضوع ازدواج مد نظر است.
کد خبر: ۲۲۲۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 01 May 2016
تابلو های هشتگ دوتا شدیم به تازگی در سطح شهر مشاهده می شود که پیام تبلیغاتی آن افتتاح شعبه دو مجموعه شهر فرش است.

در کمپین تبلیغاتی جدید این هایپر مارکت تخصصیِ فروش فرش و تابلو فرش با عنوان «دو تا شدیم» مشارکت مردمی و ارائه طرح ها و تصاویر خلاقانه در شبکه های اجتماعی با موضوع ازدواج مد نظر است.

مهدی قلخان در این خصوص می گوید:«سعی شده است با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج کمپین دوتا شدیم در گستره ملی اجرایی شود.»

مدیر تبلیغاتی شهر فرش افزود:«یکی از اصول تبلیغاتی در مجموعه شهر فرش مشارکت دادن مردم و استفاده از نظرات آنهاست برای ارائه خدمات بهتر و مناسب تر که در کمپین های تبلیغاتی پیش رو هم همین اصول در نظر گرفته خواهد شد.»

این کمپین در راستای کمپین های تبلیغاتی شهر فرش طراحی شده است و زوج های در آستانه ازدواج یا زوج هایی که زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند می توانند با ارسال تصاویری با مضمون زندگی مشترک به صفحه اینیستاگرام شهر فرش یا با هشتگ گذاری عنوان #دوتاشدیم در این کمپین مشارکت کنند و از جوایز این کمپین بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش در پایان این کمپین تبلیغاتی برای نفرات برتر جوایزی چون 12 سفر ماه عسل به قید قرعه برای زوج های جوان،12 کمک هزینه دو میلیون تومانی برا ی خرید فرش،12 عدد نیم سکه بهار آزادی به قید قرعه در نظر گرفته شده است.

جایزه ویژه این جشنواره نیز 12 عدد گوشی تلفن همراه آیفون 6 برای 12 اثر برتر است که بر اساس نظر هیات داوران انتخاب خواهند شد.

شهر فرش به عنوان اولین و بزرگترین هایپرمارکت تخصصی فرش و تابلو فرش چندی پیش شعبه دو خود را در خیابان کارگر جنوبی تهران افتتاح کردد.شعبه دو شهر فرش در بیش از 12 هزار متر در دو طبقه با فضای بازی برای کودکان و فودکورت، فضایی مناسب را برای خرید فرش ماشینی و دستباف و تابلو فرش در قلب شهر ایجاد کرده است.

شهر فرش از سال 92 با هدف تامین نیاز بازار و ترویج هنر صنعت-ایرانی، فعالیت در بازار فرش ایران را آغاز کرده است و شعبه اول این هایپرمارکت  در کیلومتر 15 جاده مخصوص یکی از شناخته شده ترین برندهای تجاری هنر صنعت فرش در ایران است
منبع: تابناک
برچسب ها: تابلو ، تهران ، فرش
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
سلام ، من از شهر فرش خريد كردم اما كلي بدبختي كشيدم چون هم تو طرح ترافيك بود هم پاركينگ نداشت ضمناً كسي هم تلفني پاسخگو نيست ، بخاطر همين موضوعات بعد از اينكه فرشهام نامرغوب از آب دراومد از خير مراجعه مدد گذشتم اما محاله ديگه ازشون خريد كنم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار