فرمانده انتظامي ايلام:
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: پيام اصلي انتخابات در كشور نمايش وحدت، حمايت از نظام اسلامي و ولايتمداري مردم است.
کد خبر: ۲۲۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 29 April 2016

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: پيام اصلي انتخابات در كشور نمايش وحدت، حمايت از نظام اسلامي و ولايتمداري مردم است.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار علي دولتي روز جمعه پس از شركت در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار كرد: بدون شك مردم ايران اسلامي بار ديگر حضور پرشور و حماسي خود را با مشاركت حداكثري در شعب اخذ راي مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي به رخ جهانيان مي كشانند.
وي افزود: اثرگذاري حضور حماسي مردم در مرحله دوم انتخابات كمتر از مرحله اول نيست بنابراين مردم با حضور حماسي و پرشور خود بار ديگر پايبندي شان به آرمان هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ثابت خواهند كرد.
فرمانده انتظامي استان ايلام از آمادگي كامل پليس در برقراري امنيت مرحله دوم انتخابات در استان خبر داد و تاكيد كرد: ماموارن انتظامي در كنار عوامل اجرايي و نظارت بر انتخابات به تخلفات احتمالي و امور مربوط به انتخابات نظارت و رسيدگي مي كنند.
سردار دولتي گفت: نيروي انتظامي استان ايلام براي تامين امنيت انتخابات در آمادگي كامل بسر مي‌برد و براي برگزاري انتخابات سالم و با حضور حداكثري مردم از تمام توان خود براي برقراري نظم و امنيت استفاده خواهد كرد.
وي اضافه كرد: هم اكنون برگزاري انتخابات در سايه همراهي و همكاري تمامي نهادهاي مسئول و مرتبط در كمال آرامش و نظم در حال برگزاري است و هيچ مشكلي وجود ندارد.
استان ايلام با گستره 20 هزار كيلومتر مربعي و حدود 590 هزار نفر جمعيت كه از اين تعداد حدود 435 نفر واجد شرايط راي هستند داراي سه كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي (دو كرسي حوزه انتخابيه ايلام و يك كرسي حوزه انتخابيه دهلران) است.
رقابت براي تعيين نمايندگان مردم اين استان در مجلس دهم بين 2 نفر در حوزه انتخابيه دهلران و چهار نفر در حوزه انتخابيه ايلام روز جمعه (10 ارديبهشت) در 531 شعبه اخذ راي است.
حوزه انتخابيه ايلام با 2 كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل (ايلام، ايوان، چرداول، مهران، ملكشاهي و سيروان) است و حوزه انتخابيه دهلران نيز با يك كرسي در مجلس شوراي اسلامي شامل (دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره) است. /ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار