مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از مذاکره این مرکز با شرکت چینی برای تحقق شهر هوشمند خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 26 April 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی ملک‌لی با اشاره به جلسه با مدیران شرکت فناوری هوآوِی اظهار کرد: ‌در راستای پیاده سازی شهر هوشمند در قم برنامه‌هایی را از سال گذشته آغاز کرده و در راستای تاکیدات شهردار قم استراتژی‌هایی را در ارتباط با تحقق شهر هوشمند مشخص کردیم.

وی اظهار کرد: یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در این زمینه که در شهرهایی مثل مکه و آمستردام در عرصه هوشمند سازی فعالیت گسترده داشته شرکت فناوری هوآوِی است و از شرکت‌های بزرگ در عرصه فناوری ارتباطات به شمار می‌رود.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم اظهار کرد: روز گذشته با مسئولان این شرکت جلسه‌ای برگزار شد و تجربیات خود در شهرهای مکه، شانگهای چین و... را تبیین کردند.

وی با بیان اینکه در این جلسه مباحث به صورت کارشناسی دنبال شد خاطرنشان کرد: شهر هوشمند ابعاد مختلفی دارد و قرار شد که در جلسات کارشناسی و فنی‌تر به صورت تخصصی به مولفه‌های شهر هوشمند از جمله اقتصاد، امنیت، محیط زیست، انرژی و... پرداخته شود.

ملک‌لی با اشاره به اینکه تجارب و توانمندی‌های این شرکت را با دیگر شرکت‌های فعال در عرصه شهر هوشمند مقایسه خواهیم کرد، افزود: به زودی از مسئولان شرکت IBM نیز دعوت خواهیم کرد که راهکارها و نظرت خود را در خصوص شهر هوشمند ارائه دهند تا در نهایت بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار