کد خبر: ۲۱۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 25 April 2016


رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان البرز گفت: توسعه ورزش‌های همگانی در البرز در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد محبی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان فردیس اظهار داشت: برای ارتقای سلامت باید ورزش را در اولویت قرار دهیم.

وی ادامه داد: با اقدامات و فرهنگ سازی‌های مختلف هم اکنون شاهد رونق و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح استان بوده و این اتفاق بسیار خوبی برای رسیدن به سلامت بیشتر محسوب می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان البرز با بیان اینکه مردم از برگزاری ورزش‌های همگانی استقبال بسیار خوبی را می‌کنند،‌ خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد که همه قشرهای مختلف مردم به سلامت جسم و روح خود اهمیت داده و اثرات سلامت را بر خانواده و جامعه به خوبی درک می‌کنند.

محبی با اعلام اینکه ایجاد ست‌های ورزشی در پارک‌ها و بوستان‌های مختلف سبب شد تا روحیه ورزش در بین مردم نمو بیشتری داشته باشد افزود: سوق دادن مردم به سمت ورزش می‌تواند جامعه ما را عاری از آسیب‌های اجتماعی کرده و سلامت و پویایی جایگزین شود.

وی با بیان اینکه با توجه به رشد جمعیت در این استان باید بسترهای حضور مردم در این نوع فعالیت‌ها را بیشتر کنیم گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که مردم برای حضور در پارک‌ها مشکلی نداشته باشند و برای حضور در ورزش‌های همگانی دچار مشکل نشوند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی شهرستان فردیس اشاره کرد و بیان داشت: این همایش بزرگ 24 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار