تابناک: اداره کل ورزش و جوانان به دلیل مشکلات مالی که داشته برای اداره، هیئت های ورزشی دست به دامان باشگاه ها شده و از همین رو نیز مدیریت هیئت ها را بر عهده مدیرعاملان باشگاه های اصفهان قرار داده که از جمله این هیئت ها هیئت شنا اصفهان است.
کد خبر: ۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ 18 January 2015

به گزارش تابناک، با سر کار آمدن محمد سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان رویکرد جدیدی مبنی بر استفاده از مدیران باشگاه های ورزشی در هیئت ها پیش گرفته شد و مدیران باشگاه های مختلف از جمله سپاهان و ذوب آهن به عنوان روسای هیئت های ورزشی انتخاب شدند.

مهرزاد خلیلیان، قهرمان سابق شنای استان اصفهان که سال ها در عرصه مدیریت ورزشی کشور فعالیت کرده بود چند وقتی است به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان انتخاب شده است. تیر ماه امسال با اصرار قهرمان شنا وی در انتخابات هیئت شنای استان شرکت کرد و توانست به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شود.

وی پس از حضور در هیئت شنا با استفاده از ظرفیت مناسب باشگاه سپاهان توانست به شنای استان کمک کند. از جمله فعالیت های خلیلیان، تشکیل تیم واترپلوی سپاهان بود که چند سالی از میادین ورزشی دور بود.

محسن رضوانی، رئیس فدراسیون شنا در حاشیه سفر به اصفهان در گفت و گو با فارس با اشاره به اهمیت حضور خلیلیان به عنوان رئیس هیئت شنای استان اصفهان گفت: خلیلیان رئیس هیئت شنای استان اصفهان یکی از مدیران موفق ورزش کشور است که رزومه مشخصی داشته و ورزش اصفهان مدیون فعالیت های وی است.

وی افزود: استخری که در اختیار هیئت اصفهان است از جمله اقدامات خلیلیان است و با توجه به اینکه وی مدیرعامل باشگاه سپاهان است تیم واترپلو سپاهان را راه‌اندازی کرده و برای توسعه شنای استان برنامه‌های خوبی دارد و امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با هیئت شنای استان دست به دست هم داده تا قطب شنا بازهم به اصفهان بازگردد.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ادامه داد: خلیلیان عضو هیئت رئیسه فدراسیون است و فدراسیون هم هر کاری بتواند برای مراکز قهرمانی‌اش که یکی از آنها اصفهان است، انجام می‌دهد.

وی در ادامه به شیرجه اصفهان تاکید کرد: برای نخستین بار لیگ شیرجه با حضور 10 تیم برگزار شد، شیرجه اصفهان در مسیر پیشرفت است و آقای محمدی رئیس کمیته شیرجه اصفهان زحمات بسیاری برای این رشته کشیده است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار