مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امسال حضور جوانان پُرشورتر از سال‌های گذشته بوده و 70 درصد شرکت‌کنندگان در اعتکاف امسال بین 15 تا 40 ساله هستند که بیانگر توجه مردمى به ارزش‌هاى دینى و اسلامی است.
کد خبر: ۲۱۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ 22 April 2016

 به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح در بازدید از معتکفان برادر و خواهر در مسجد سجادیه و مسجد جامع این شهرستان، اظهار کرد: سرکشی و حضور در اعتکاف با هدف ارج نهادن به کار فرهنگی انجام می‌شود که امیدوارم تا پایان اعتکاف نیز در دستور کار مسئولان باشد.

وی از اعتکاف به‌عنوان زمینه‌ساز درک فضایل ماه رمضان نام برد و افزود: ماه رجب ماه بندگى و دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است که باید شرایط ورود به رمضان در ماه رجب و شعبان ایجاد شود.

استاندار مازندران با تقدیر از تلاش‌هاى سازمان تبلیغات اسلامى، گفت: بانوان مسلمان ایرانى چه قبل از انقلاب و چه پس از آن و به‌ویژه در دوران دفاع مقدس نقش مهمى در ایجاد بسترهاى ارزشى و آرمان‌هاى انقلاب و دفاع و حمایت از اصول انقلابى ایفا کردند و اکنون نیز از سنگرهای ارزشی دفاع می‌کنند.

فلاح با اشاره به اینکه ماه رجب ماه خودسازی است که مردان و زنان باید از برکت و فیض این ماه برخوردار و با خودسازی وارد رمضان شوند افزود: توسل به ائمه اطهار (ع) و توکل بر خدا سبب پیروزى انقلاب و ارزش‌های مختلف شد و در ادامه راه نیز باید این ارزش‌ها حفظ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز در سخنانی گفت: اعتکاف پس از پیروزى انقلاب به‌ویژه در دهه اخیر رشد چشمگیرى داشته است که حضور 20 هزار نفری جوانان در اعتکاف امسال بیانگر توجه مردم به اعتکاف و ارزش‌های دینی است.

ناصر شکریان ادامه داد: امسال حضور جوانان پُرشورتر از سال‌های گذشته بوده و 70 درصد شرکت‌کنندگان در اعتکاف امسال بین 15 تا 40 ساله هستند که بیانگر توجه مردمى به ارزش‌هاى دینى و اسلامی است.

امام جمعه نکا نیز در سخنانی اظهار کرد: اعتکاف الفبای دین و زیست دینی است و حضور خیل عظیم جوانان در مراسم اعتکاف نشان‌دهنده اعتقاد به ارزش‌های دینی و امنیت اخلاقی است.

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لائینی با بیان اینکه شما معتکفان به تشرف در درگاه الهی دست یافتید، افزود: در سال‎جاری ئحضور جوانان و نوجوانان در مراسم اعتکاف با استقبال خوبی روبه‎رو شده است.

وی در پایان گفت: اعتکاف، توفیق انجام فرایض الهی است و شما نباید با خدا خداحافظی داشته باشید، بلکه همیشه باید خود را در محضر خدا ببینید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار