امام جمعه شهرستان بیله‌سوار گفت: حادثه طبس لکه ننگینی بر پیشانی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار است که هیچ وقت نمی‌خواهد دست از شیطنت و توطئه‌های نیرنگ‌گونه خود بردارد.
کد خبر: ۲۱۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 22 April 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: حادثه طبس نمونه‌ای از دخالت‌ها و کارشکنی‌های آمریکا در یک کشور مستقل است که در طول تاریخ صدها حادثه‌ این چنینی در منطقه رخ داده اما به برکت انقلاب اسلامی پای آمریکایی‌‌ها از این کشور برای همیشه بریده شده است.

وی خطاب به آنهایی که همواره سنگ حمایت از آمریکایی‌ها را به سینه می‌زنند افزود: آمریکایی هیچ تغییری در این 37 سال در ایجاد روابط با دیگر کشورها نداشته و همچنان شیطان بزرگی است که امام راحل به شایستگی این لقب را به آنها داده است.

امام جمعه بیله‌سوار عهد‌شکنی آمریکایی‌ها را در انجام ندادن تعهد در برجام یادآور شد و گفت: آمریکا و همدستان منطقه‌ای او رژیم صهیونیستی و آل سعود به دست قدرت ملت‌های آزادی‌خواه نابود خواهند شد.

قیاسی گفت: حادثه طبس لکه ننگینی بر پیشانی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار است که هیچ وقت نمی‌خواهد دست از شیطنت و توطئه‌های نیرنگ‌گونه خود بردارد.

وی با بیان اینکه آمریکا با انواع جنایت‌ها،حیله‌ها و نیرنگ‌ها فقط به دنبال کسب منافع و مقاصد نیرنگ‌گونه خود است، گفت: سازش با آمریکا جز ذلت و خواری برای هر کشوری نتیجه‌ دیگری را به همراه نخواهد داشت.

خطیب جمعه بیله‌سوار به مرحله دوم انتخابات و ضرورت مشارکت و حضور مردم در این مرحله اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار انتخابات به دور دوم کشیده شده و نباید مردم انتخابات مجلس را تمام شده بدانند بلکه با مشارکتی بالاتر از مرحله اول سعی کنند تا بهترین گزینه را راهی پارلمان کشور کنند.

وی ادامه داد: در یک هفته تبلیغات انتخاباتی ضرورت دارد خود کاندیداها و طرفدارانشان موازین اخلاقی و رعایت الزامات قانونی را مورد توجه و دقت نظر قرار دهند، بیان کرد: انتخابات دهم اردیبهشت ماه مصداقی روشن از مشارکت حقیقی مردم در پشتیبانی از نظام اسلامی خواهد بود.

قیاسی همچنین مراسم اعتکاف و ضرورت بهره‌گیری از ایام باقی‌مانده ماه رجب را به مومنان متذکر شد و گفت: اعتکاف آیین معنوی است که مومنان خداجوی با خلوت گزینی و انجام فرایض خاص سعی می‌کنند توشه‌ای از ماه رجب و فضیلت‌های آن بردارند.

وی گفت: شرکت‌کنندگان در این مراسم باید از لحظه لحظه ایام‌البیض بهره بگیرند و سعی کنند تا با اعمال نیک و معنوی از هرگونه گناه و معصیت به دور باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار