مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که جلوگیری از اتلاف انرژی بستری برای اجرای عملیاتی اقتصاد مقاومتی است، گفت: کنتورگذاری 3 هزار حلقه چاه در کهگیلویه و بویراحمد بسترساز اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۲۱۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 21 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، داوود راهزادی بعد از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی حراست‌های آب و برق استان کهگیلویه بویراحمد با اشاره به این که لازم است همه در حفظ بیت‌المال سهیم باشیم، اظهار کرد: از وظایف مهم ما مسئولان حفظ و حراست از منابع انرژی است تا بتوانیم این میراث گرانبها را در اختیار آیندگان نیز قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مشکلات اصلی این است بعضی از چاه‌های آب آشامیدنی و همچنین چاه‌های کشاورزی در سطح استان فاقد انشعاب مجاز برق هستند.

این مسئول همچنین یکی دیگر از از مشکلات را مربوط به خرابی و معیوب بودن انشعابات برق دانست و گفت: لازم است ساماندهی لازم در این خصوص انجام شود.

راهزادی در بخش دیگری از اظهارت خود در جمع شورای هماهنگی حراست‌های آب و برق استان تصریح کرد: در استان تعداد سه هزار حلقه چاه آب کشاورزی و آب آشامیدنی وجود دارد که لازم است فکری به حال مجاز کردن انشعاب آن‌ها کرد.

وی گفت: همه وظیفه داریم سرمایه‌ها را به بیت‌المال برگردانیم و از اتلاف انرژی جلوگیری کنیم.

این مسئول؛ تحقق بخشیدن اقتصاد مقاومتی را مستلزم ایجاد بسترهای لازم دانست و گفت: جلوگیری از اتلاف انرژی از کارهایی است که موجب بسترسازی برای اقتصاد مقاومتی می‌شود.

راهزادی تصریح کرد: مردم و مسئولان وظیفه دارند در این نوع از اقتصاد با استفاده درست و بهینه از سرمایه‌های کشور از اتلاف سرمایه برای عدم وابستگی به خارج از مرزها اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خاطرنشان کرد: در این شرکت پیگیر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی هستیم و به همین منظور آمادگی تعامل با همه دستگاه‌ها برای اجرای این فرمان مقام معظم رهبری را در عمل داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار