کد خبر: ۲۱۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 20 April 2016
تابناک گیلان - مدیر کل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری همایش مشترک کشوری پایگاه ادبیات فارسی دوره نخست متوسطه و دبیرخانه راهبری درس علوم‌اجتماعی متوسطه نظری در این استان خبر داد.

مهدی حاجتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری همایش مشترک پایگاه ادبیات فارسی در گیلان اظهار کرد: گیلان میزبان برگزاری همایش پایگاه ادبیات فارسی دوره نخست متوسطه و دبیرخانه راهبری درس علوم‌اجتماعی متوسطه نظری است.

وی برگزاری همایش مشترک مذکور را پنجم اردیبهشت ماه جاری در دهکده ساحلی انزلی عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور سرگروه‌های استان‌های سراسر کشور در درس مذکور برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته معلم در این استان تصریح کرد: برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم در چارچوب ماموریت‌های محوله است.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم از تمام نظرات مدیران و کارشناسان استفاده شده است، گفت: تنوع‌بخشی در برنامه‌ها از اهداف مهم است.

حاجتی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم زنگ «سپاس معلمان» 12 اردیبهشت ماه جاری در مدارس استان نواخته می‌شود.

وی غبارروبی مزار شهدای فرهنگی و برگزاری مسابقات بین معلمان را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و یادآور شد: به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم همایش پرتو «پیامبر رحمت و مهربانی الگوی راستیم معلمان» برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان متذکر شد: برگزاری مردمی برنامه‌های آموزش و پرورش و تجلیل از معلم باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه ردای زیبای تعلیم و تربیت بر قامت معلمان دوخته شده است، یادآور شد: کار معلم هدایت و سازندگی بوده و این ماموریت خطیر به‌عهده معلمان توانمند است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار