مدیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تخلفات انتخاباتی انجمن موسیقی اردبیل را از طریق منابع قانونی پیگیری می‌کنیم.
کد خبر: ۲۱۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 19 April 2016

جعفر زین‌العابدینی در جلسه شورای مرکزی انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان اردبیل اظهار کرد: انتخابات فرمایشی در حوزه هنر، ظلم مضاعفی برای فعالان این عرصه است.

مدیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان اردبیل با اشاره به اینکه تخلفات انتخاباتی انجمن موسیقی اردبیل را از طریق منابع قانونی پیگیری می‌کنیم گفت: تصمیمات اتخاذ شده برای انتصاب مدیران انجمن‌های فرهنگی هنری استان غیر قانونی و مایه تأسف است.

مدیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان اردبیل بیان کرد: اخیراً باخبر شدیم که رئیس قبلی انجمن موسیقی استان در پست قبلی خود ابقا شده که بیشتر اعضای این انجمن و فعالان رشته موسیقی از برگزاری انتخابات این انجمن هیچ گونه اطلاعی نداشته و جلسه انتخابات فرمایشی در یک محفل خصوصی برگزار شده و شورای مرکزی انجمن موسیقی استان انتخاب شده است.

زین العابدینی تصریح کرد: البته ما اطلاع داشتیم که مدیران انجمن شعر و ادب با چنین رویه‌ای انتخاب شده‌ایم ولی انتظار نداشتیم انجمن موسیقی هم با چنین شیوه‌ای تشکیل جلسه بدهد و به اصطلاح بگویند انتخابات برگزار شده است.

وی گفت : انجمن موسیقی بسیج نزدیک به 171 نفر عضو دارد و یکی از فعالاترین تشکل عرصه موسیقی استان است که به یقین اگر انتخابات سالم برگزار می‌شد برندگان این انتخابات بسیجیان بودند ولی متاسفانه هیچگونه اطلاع‌رسانی مفید برای انتخابات انجام نشده است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان با گلایه از روند انتخاب مدیر و هیئت مدیره انجمن موسیقی استان گفت: من که مدیر یک سازمان هنری هستم از برگزاری انتخابات انجمن موسیقی هستم بی‌خبر هستم چه برسد به هنرمندان این رشته که دنبال کار و مشغله شخصی خود هستند.

عظیم دشتی افزود: انجمن موسیقی بسیج استان یکی از فعال‌ترین انجمن‌های هنری و ادبی بسیج استان است که در سال گذشته دومین جشنواره استانی سرودهای حماسی و انقلابی بسیج را برگزار کرد و حق این انجمن بود که در انجمن موسیقی استان نماینده این تشکل نیز حضور داشته باشد.

وی گفت: یکی از رشته‌های هنری که جایگاه اصلی و حقیقی خود را بعد از انقلاب اسلامی پیدا کرد و به عنوان یک ابزار تاثیر‌گذار و حماسه‌ساز در خدمت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی قرار گرفت، موسیقی است و از این رشته هنری می‌توان در اعتلای فرهنگ و ارزش‌های الهی بهره جست و راه‌های سوء استفاده از این هنر را بست.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل یادآور شد: نزدیک به 15 اثر موسیقی فاخر توسط هنرمندان رشته موسیقی بسیج تولید شده است و این کار در سال 95 هم ادامه خواهد داشت.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار