پیش‌ از ظهر امروز آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین‌ ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی در شیراز برگزار شد.در این آئین یگان‌های مستقر در صفوفی منظم اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 17 April 2016
به گزارش تابناک فارس:فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتش ایران با به روز کردن تجهیزات و نیروهای نظامی خود توانسته در تمام ماموریت‌ها، توانایی خود را نشان دهد.
امیرسرتیپ علی سامانی با بیان اینکه امروز سبک جدیدی از مدیریت در ارتش جمهوری اسلامی اعمال می‌شود که در دنیا منحصربه فرد است، مدیریت ارتش را مدیریت اسلامی برشمرد که شیوه‌ای فراتر و کامل‌تر از تمام مکاتب مدیریتی جهان به‌شمار می‌رود.

آمادگی امروز ارتش ایران بی نطیر است
نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با بیان اینکه آمادگی امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، در هیچ دوره‌ای از تاریخ اسلام و ایران مشاهده نشده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی مدافع آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی در تاریخ بشریت است.
وی نامگذاری 29 فروردین به‌عنوان روز ارتش را نشان دهنده هوشیاری و تدبیر حضرت امام(ره) دانست که در برابر طرح موضوع انحلال این نیروی نظامی مطرح شد و گفت: در هیچ جامعه‌ای نمی‌توان مسئله دفاع را نادیده گرفت، برخی افراد در جایگاه علم، دانش و تخصص، مسئله دفاع را برای شرایط خاص مطرح می‌کنند در حالی که دفاع موضوعی همگانی است‌.

حمایت از ارتش وظیفه همه مسئولان استان است
استاندار فارس نیز با بیان اینکه روز ارتش یادآور رشادت و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است، حمایت از ارتش و تقویت بنیه دفاعی کشور را وظیفه برشمرد و گفت: در استان هم همه مسئولان در انجام این ماموریت مهم وظیفه دارند.


















برچسب ها: ارتش ، رژه ، روز ارتش ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار