بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، آتش‌نشانان اصفهانی در محل تصادف حاضر شدند و جسد سه سرنشین را از بین آهن‌پاره‌های خودرو بیرون کشیدند.
کد خبر: ۲۱۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷ 17 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس استان اصفهان اظهار کرد: در پی شكايت يكی از شهروندان مبني بر اينكه فرد ناشناسي از طريق اينترنت اقدام به سرقت از حساب وي كرده است، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا شهرياری افزود: شاكي در اظهارات خود عنوان کرد كه فرد سارق، مبالغ سرقتی را به صورت جزئي و در دفعات متعدد از حساب او برداشت کرده و وقتي متوجه اين موضوع شده که برای انجام امور بانکی، از حساب خود، نسخه چاپی تهیه کرده است.

وی تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط كارشناسان پليس فتا، متهم شناسايي و دستگير شد.

رئيس مركز اطلاع رساني پليس استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پليس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابي اعتراف كرد.

برخورد پرادو با تیر برق، سه نفر را به کام مرگ کشید+ عکس

در پی برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری تویوتا پرادو با دکل و تیر برق در اصفهان، هر سه سرنشین خودرو جان باختند.

 بلافاصله پس از وقوع این حادثه، آتش‌نشانان اصفهانی در محل تصادف حاضر شدند و جسد سه سرنشین را از بین آهن‌پاره‌های خودرو بیرون کشیدند.












خسارت 200 میلیاردی سرما به کشاورزان

اصغر محسن‌زاده کرمانی با اشاره به اینکه بارش برف و باران، سرما و طوفان در نیمه اول فروردین ماه خسارات زیادی را به بخش کشاورزی و دامپروری استان اصفهان وارد کرده است، اظهار داشت: بر این اساس با توجه به گزارشات جمع‌آوری شده در نیمه اول امسال به محصولات باغی استان ۲۴۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی در خصوص خسارات وارد شده به محصولات زراعی استان اصفهان در نیمه اول فروردین ماه نیز ابراز داشت: به این بخش نیز در آخرین برآورد هفت میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی همچنین به وارد شدن شش میلیارد تومان خسارت به بخش دامپروری و کندوهای زنبور عسل استان اصفهان اشاره داشت و افزود: این خسارت در بخش ریزش دیوار دامپروی‌ها و خسارت به تاسیسات بوده است.

 اسکان اضطراری 79 نفر در اصفهان در 72 ساعت گذشته

محسن مؤمنی درباره امدادرسانی هلال‌احمر در 72 ساعت گذشته استان اصفهان اظهار داشت: در قسمت‌های همراه با بارش باران و برف در سطح استان اصفهان، در روزهای گذشته امدادرسانی به 289 تن از هم‌وطنان صورت گرفته و در این مدت به 79 نفر از مردم اسکان اضطراری شده است.

وی افزود: به صورت جزئی در موارد و حوادث مختلفی که در آن‌ها آب‌گرفتگی صورت گرفته، به 196 نفر امدادرسانی شد. همچنین 4 مورد حادثه برف و کولاک در استان رخ داده که در این حوادث به 64 تن از هم‌وطنان در این راستا کمک صورت گرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اصفهان درباره حوادث جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: در 72 ساعت گذشته 12 مورد حادثه جاده‌ای صورت گرفته و در این حوادث به 29 نفر از هم‌وطنان امدادرسانی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار