فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف مقدار 25 کيلو و 642گرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۱۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵ 16 April 2016
فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف مقدار 25 کيلو و 642گرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش تابناک تبریز، سرهنگ علی طاحونی در تشريح اين خبر گفت: با تلاش مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر اين يگان يک محموله 25کيلوئي مواد مخدر از نوع ترياک در شهرستان مرند شناسايي و کشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان مرند ضمن تاکيد برهمکاري و ارتباط  مداوم شهروندان با پليس، ازشهروندان خواست موارد مشكوك را با مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.

 سواري پرايد با بيش از 36 ميليون ريال خلافي در هريس توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان هريس از توقيف يک دستگاه سواري پرايد با 85 فقره تخلف و بيش از 36 ميليون ريال خلافي پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ  احمدزاده اظهار کرد: در راستاي برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز مأموران پليس راهور اين شهرستان يک دستگاه خودروي سواري پرايد را به علت تخطي از قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي متوقف کردند.

وي افزود: پس از بررسي و استعلام سوابق مشخص شد اين خودرو داراي 85 فقره تخلف رانندگي و 36 ميليون و 720 هزار ريال خلافي پرداخت نشده  است که بلافاصله توقيف و جهت سير مراحل قانوني به پارکينگ منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان هريس در پايان رعايت قوانين و مقررات را ضامن سلامتي رانندگان برشمرد و ازشهروندان خواست که با رعايت کامل مقررات راهنمائي و رانندگي و خودداری از هرگونه حرکت هاي مخاطره آميز و حادثه ساز و هوشياري، احتياط، دقت و صبر و حوصله در رانندگي زمينه آرامش و آسايش خود و ديگر شهروندان را فراهم سازند و هر گونه تخلف از قوانين را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار