توسعه حمل و نقل عمومی شهر تهران به عنوان یکی از برنامه‌های امسال شورای شهر، براساس برنامه دوم شهرداری در حال پیگیری است.
کد خبر: ۲۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 11 April 2015
به گزارش شانا، اسماعیل دوستی، عضو کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به برنامه‌های این شورا در سال ٩٤ برای توسعه حمل و نقل عمومی تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی شهر تهران براساس برنامه دوم شهرداری در حال پیگیری است.

وی افزود: توسعه ناوگان مترو، اتوبوس، تاکسی، هوشمند کردن چراغهای راهنمایی و رانندگی شهر تهران و تکمیل حلقه‌های مختلف شریانهای ترافیکی از برنامه‌های اصلی شورای شهر تهران در سال ٩٤ است.

دوستی به موضوع استفاده از اتوبوسهای برقی و تاکسیهای هیبریدی در شهر تهران اشاره و تصریح کرد: هرچند زمان مشخصی برای استفاده از این خودروها در شهر تهران تعیین نشده، اما این پروژه در حال تکمیل شدن است و بدون شک حمل و نقل پاک در آینده‌ای نزدیک در مناطقی از تهران توسعه خواهد یافت.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به نصب فیلتر دوده روی بسیاری از اتوبوسهای تهران، عنوان کرد: نصب فیلتر دوده روی اتوبوسهای تهران ادامه دارد و هم اکنون نیز بسیاری از اتوبوسهای این شهر مجهز به این سیستم هستند که این موضوع به دلیل اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوای شهر تداوم خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار