مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان بوشهر
همزمان با فراررسیدن ماه رجب و ایام البیض، ثبت نام از دانشگاهیان دانشگاه های استان بوشهر جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف آغاز شد
کد خبر: ۲۱۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷ 16 April 2016

همزمان با فراررسیدن ماه رجب و ایام البیض، ثبت نام از دانشگاهیان دانشگاه های استان بوشهر جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف آغاز شد.

مطابق سالهای گذشته در این مراسم معنوی علاوه بر دانشجویان ،کارکنان،اعضای هیات علمی و اساتید هم در کنار دانشجویان به میهمانی خانه خدا می روند و مساجد منتخب  دانشگاه های استان در حال برنامه ریزی جهت برگزاری این مراسم معنوی می باشند.

طبق هماهنگی های بعمل آمده با معاونت تبلیغی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها کارشناسان مذهبی در میان معتکفین خواهر و برادر حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین عباس دشتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان  بوشهر در سومین جلسه دبیرخانه شورای هماهنگی ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ضمن تاکید بر رفع نواقص و مشکلات سالهای قبل به دست اندرکاران این مراسم بیان داشت که باید تمام سعی و توان خود را به کار بگیریم تا این مراسم با شور و شوق بیشتری نسبت به سالهای قبل برگزار گردد.

مهلت ثبت نام تا 28 فروردین ماه خواهد بود و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و در شهرستان ها به مسئولین ستاد اقامه نماز مراجعه نمایند.

ضمنا بر اساس هماهنگی های بعمل آمده با معاونت محترم آموزش  ، دانشجویانی که در مراسم اعتکاف شرکت کنند ، عدم حضور ایشان در کلاس درسی در مدت اعتکاف ، غیبت محسوب نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار