دبير نهاد پدران آسماني با اعلام برنامه هاي هفته پدران آسماني (27فروردين تا سوم ارديبهشت) حضور در برنامه راهيان نور دريايي و حضور در نماز جمعه بندرعباس را اولين برنامه هاي اين مناسبت اعلام كرد.
کد خبر: ۲۱۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 14 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدي احترامي پنجشنبه در يك نشست خبري از ديدار تعدادي از پزشكان شاهد با پدران و مادران شهدا و جانبازان و معاينه آنان و بازيد از مراكز بهزيستي و انجمن هاي خيريه ،اهداي خون توسط فرزندان شهدا و ديدار با فرمانده منطقه يكم نيروي دريايي به عنوان ديگر برنامه هاي مهم هفته پدران آسماني نام برد.

وي همچنين از برگزاري همايش دانشجويان شاهد ،برگزاري دعاي توسل ،جشن ديدار با پدران آسماني ،عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهدا و برگزاري مسابقه پرتاب دارت و مسابقه آشپزي و برپايي بازارچه خيريه به مناسبت هفته پدران آسماني خبر داد.

به گفته احترامي از حدود 350فرزند شهيد در هرمزگان ،240نفر از آنان با كانون پدران آسماني استان در ارتباط بوده و از برنامه هاي آن در طول سال استفاده مي كنند.

كانون پدران آسماني نهادي فرهنگي و مردمي است كه توسط فرزندان شهدا مديريت شده و به مناسبت هاي مختلف به فرزندان شهدا خدمات فرهنگي ارائه مي كند.

هفته پدران آسماني هر سال همزمان با ولادت حضرت علي (ع) و روز پدر ،با هدف تاكيد بر حضور معنوي مستمر شهدا برگزار مي گردد.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار