رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه قیمت گوجه سبز در زنجان کیلویی 22 هزار تومان است، گفت: در مجموع قیمت میوه و تره‌بار طی چند روز گذشته تغییری نکرده است.
کد خبر: ۲۱۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵ 12 April 2016
سیدمرتضی هاشمی در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای گذشته تغییر چندانی در قیمت میوه و تره‌بار ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته شاهد ثبات تقریبی در قیمت میوه و تره بار بودیم، افزود: در چند روز گذشته قیمت گوجه‌فرنگی 10 درصد افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار‌فروشان زنجان با اعلام قیمت‌های روز میوه و تره‌بار زنجان اضافه کرد: در حال حاضر قیمت خیار یک هزار و 200 تومان است.

هاشمی با اشاره به اینکه قیمت روز گوجه‌فرنگی 2 هزار و 300 تومان است، تصریح کرد: همچنین قیمت بادمجان نیز یک هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار‌فروشان زنجان قیمت پرتقال را 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت سیب درختی در زنجان 2 هزار و 500 تومان است.

وی در ادامه قیمت سیب‌زمینی را یک هزار و 200 تومان اعلام کرد و افزود: قیمت پیاز در زنجان نیز یک هزار تومان است.

هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون قیمت سبزی در بازار میوه و تره‌بار زنجان یک هزار و 400 تومان است، اظهار داشت: همچنین قیمت کرفس نیز 400 تومان و قیمت گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای نیز 2 هزار و 800 تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار‌فروشان زنجان در ادامه قیمت بادمجان گلخانه‌ای را 2 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت ملون 2 هزار و 800 تومان و قیمت هندوانه نیز یک هزار و 200 تومان است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت گوجه سبز گران‌ترین نرخ میوه و تره‌بار است، تصریح کرد: امروز قیمت فروش گوجه سبز 22 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه میوه خارجی در بازار زنجان وجود ندارد، گفت: هم‌اکنون تنها میوه‌های خارجی موجود در بازار زنجان موز، آناناس و نارگیل است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار