رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تصویب شورای چهارم میدان ورودی شهرک اداری اردبیل به نام «خبرنگار» نامگذاری و بنای شایسته آن ساخته می‌شود.
کد خبر: ۲۱۰۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 11 April 2016

حسین افسانه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به پیشنهاد شهردار اردبیل و با تصویب در کمیسیون شورای شهر اردبیل قرار است میدان ورودی شهرک اداری اردبیل به نام خبرنگار نامگذاری شده و تندیس و یادمانی در همین ارتباط در این میدان عملیاتی شود.

وی افزود: در یک پیوند مناسب بین مردم و مسئولان که خبرنگاران حد واسط آن هستند ورودی شهرک اداری اردبیل گویای این حقیقت خواهد بود که خبرنگاران رسالت مردمی را در پیگیری مطالبات از مسئولان در مجموعه شهرک اداری انجام می‌دهند و نامگذاری این میدان یک حسن انتخاب شایسته است تا پیوند خبرنگاران با مسئولان را در عرصه خدمت‌رسانی و شفاف‌سازی بسیاری از مسائل بازگو کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل بیان کرد: تمام اعضای شورای شهر و خود شهردار اردبیل با تکریم و ارج نهادن به خدماتی که اصحاب رسانه، خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی انجام می‌دهند مشتاقانه به این پیشنهاد شهرداری در نامگذاری میدان ورودی شهرک اداری اردبیل به نام خبرنگار رأی دادند که امیدواریم در یک بنای باشکوه و مناسب بتوانیم همیشه به یاد تلاش‌های اصحاب رسانه باشیم.

افسانه به تعامل و همکاری خوب شورای شهر و شهرداری با مجموعه اصحاب رسانه به ویژه خانه مطبوعات اشاره کرد و افزود: ما همواره سعی کردیم تا یار و همراه مجموعه اصحاب رسانه و خبرنگاران باشیم و حضور دلگرم کننده آنها در جلسات شورای شهر قوت قلب و پشتوانه خوبی است تا کارنامه واقعی منتخبان مردم در پارلمان محلی به اطلاع مردم برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار