دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان در گفت و گو با تابناک:
تابناک تهران-« به نظر می رسد در مجلس دهم مستقل ها ترکیب هیات رییسه را رقم می زنند و به نظر می رسد که که رای مجلس برای ریاست به سمت آقای لاریجانی سنگینی می کند اما آنچه در این مجلس بسیار مهم است این که مجلس ملتهبی نخواهیم داشت.»
کد خبر: ۲۱۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 11 April 2016
احمد کریمی اصفهانی در گفت و گویی با تابناک در بررسی شرایط انتخابات دهم مجلس می گوید: این که فکر کنیم که در انتخابات دهم اتفاق خاص و فوقا العاده ای افتاده، این طور نیست، ما در کشورمان مکرر این نوع تغییرات را در دوره های مختلف داشتیم، در زمانی تهران هر 30 نماینده اصولگرا بودند و یا در دوره دیگر هم از اصولگراها بودند و هم از اصلاح طلبان و این مساله خاص و عجیبی نیست.

وی در ادامه بیان کرد: در این دوره اتفاقی که سبب شد هزینه اش را اصولگرایان بپردازند، متاسفانه عملکرد دولت نهم و دهم بود که خسارت زیادی به اصولگرایان وارد کرد و تنها نقطه قوتی که این دو دولت داشت که زیاد هم قابل توجه نبود،یارانه هاست.

کریمی اصفهانی می گوید: به طور کلی دردو دولت نهم و دهم به همه چیز در کشور آسیب وارد شد و هزینه آن را علی رغم این که از ابتدا اعلام کردیم آقای احمدی نژاد اصولگرا نیست اما ما هزینه آن را پرداخت کردیم. هر دولتی عملکردش می تواند برای مراحل بعد اثرگذار باشد. به عنوان مثال عملکرد دولت هفتم و هشتم از سبب شد تا احمدی نژاد انتخاب شود و عملکرد وی سبب رای آوردن این دولت شد. انچه در این دوره انتخابات مجاس اتفاق افتاد زیاد دور از انتظار نبود و قابل پیش بینی بود.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازاریان همچنین اظهار داشت: طبیعی ست که در مرحله دوم انتخابات مجلس اتفاق خاصی نمی افتد و به همان روال مرحله اول روال برگزارمی شود. در مرحله اول اصلاح طلبان و اصولگراها با درصد بسیار اندک که اصولگراها جلوتر هستند در دور دوم نیز به همین روند پیش می رود.

وی در پایان تاکید کرد: به نظر می رسد در مجلس دهم مستقل ها ترکیب هیات رییسه را رقم می زنند و به نظر می رسد که که رای مجلس برای ریاست به سمت آقای لاریجانی سنگینی می کند اما آنچه در این مجلس بسیار مهم است این که مجلس ملتهبی نخواهیم داشت.


منبع: تابناک
برچسب ها: انتخابات ، تهران ، دوم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار