در دیدار با جانباز 70 درصد دفاع مقدس
جانباز هشت سال دفاع مقدس در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از وی در آسایشگاه جانبازان گفت: در دوران جنگ تحمیلی حراست از وطن مهم‌ترین وظیفه رزمندگان بود که انجام وظیفه شد.
کد خبر: ۲۰۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 10 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، به‌ منظور ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان بعد از ظهر امروز جمعی از ورزشکاران و مسئولان استان با حضور در آسایشگاه جانبازان از حاج سیدمصطفی علمدار جانباز هشت سال دفاع مقدس عیادت کرد.

سیدمصطفی علمدار جانباز هشت سال دفاع مقدس نیز با تشکر از حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان و دیگر همراهان گفت: در دوران جنگ تحمیلی حراست از وطن مهم‌ترین وظیفه رزمندگان بود که انجام وظیفه شد، ولی از مردم می خواهم که برای سلامتی من و دیگر هم‌رزمان و جانبازان دعا کنند.

سیدمصطفی علمدار جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس مشاور استاندار در امور ایثارگران و پسر عموی جانباز شهید مجتبی علمدار است.

حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این دیدار صمیمی ضمن قدردانی و تشکر از جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه سیدمصطفی علمدار گفت: بی‌شک امروز جانبازان و ایثارگران نمادهای بی‌بدیل ایثار، مقاومت و شهادت در کشورعزیزمان ایران هستند و باید از رشادت‌های عزیزان تشکر کرد.

حسین‌زادگان ضمن یادآوری خاطرات با سیدمصطفی علمدار در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: انقلاب ما با رشادت و جان‌فشانی شما رزمندگان و جانبازان، در سراسر جهان شناخته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا، مقاومت و ایستادگی رزمندگان جانباز عزیز در برابر دشمن تا به دندان مسلح بعثی در دوران دفاع مقدس به‌دست آمده است.

در این دیدار صمیمی عادل عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی، سعید نجاریان رئیس هیئت فوتبال ساری و عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز حضور داشتند.

تیم رسانه ورزش مازندران، به همراه جمعی از مسئولان و ورزشکاران با حضور در آسایشگاه سالمندان ایثار ساری از نزدیک از جانباز سرافراز 70 درصد و قطع نخاعی حاج سیدمصطفی علمدار  عیادت کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار