کد خبر: ۲۰۹۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 10 April 2016

ما معمولا غذاهايي مصرف مي‌کنيم که براي سلامتي ما مضر است و سموم و مواد مضر ديگري وارد بدن ما مي‌کند. براي دفع اين سموم در بدن کبد نقش اساسي ايفا مي‌کند. به گزارش شفا آنلاين،نقش کبد براي بدن بسيار حياتي است زيرا کار مهم آن دفع تمام موادي است که بدن براي سلامتي اش خطرناک مي‌ماند. حال اگر خود کبد نتواند به خوبي اين کار را انجام دهد کل تنها يک عضو بدن نيست که آسيب ديده است کل بدن دچار مشکلات جدي و خطرناک مي‌شود. به همين سادگي بايد بپذيريم که کبد بايد در بهترين حالت مسئوليت خود را انجام دهيد. کبد چرب نمي‌تواند عمليات سم‌زدايي بدن را خوب انجام دهد پس در اولين مرحله بايد چربي جمع شده در اطراف کبد که معمولا بر اثر تغذيه نامناسب و غذاهاي فست فودي ايجاد مي‌شود را از بين برد. براي اين کار داروهايي شيميايي زيادي پزشکان تجويز مي‌کنند اما همه مي‌دانيم که مي‌توانيم تاثيرات سبزيجات و ميوه جات را چندين برابر در سلامتي تک تک اعضاي بدنمان ببينيم بويژه اينکه در بيشتر مواد اثرات سوء داروهايي شيميايي از فوايدش بيشتر است. بنابراين بايد هميشه در مرحله اول به دنبال راههاي طبيعي بود. اين نوشيدني و ترکيباتش براي کبد چرب معجزه مي‌کند. جداي از سم‌زدايي و پاکسازي کبد براي بدن بسيار مفيد است و هيچ ضرر و آسيب جانبي ديگري ندارد. اگر کبد چرب داريد حتما اين نوشيدني را براي مدتي امتحان کنيد و خودتان از نتايج آزمايشتان شگفت زده شويد.

مواد لازم:

25 گرم ساقه و برگ کرفس- يک تکه کوچک زنجبيل- 125 گرم کلم تازه- 250 گرم گلابي تازه- 1 عدد ليمو‌ترش- 10 گرم نعنا 500 ميلي‌ليتر آب

همه مواد غير از ليمو و نعنا را خرد کنيد و داخل مخلوط کن بريزيد و بعد از اينکه کاملا مواد له شدند بعد آب را اضافه کنيد و خوب مخلوط کنيد و بعد آب ليمو ونعنا خرد شده را اضافه کنيد و تنها يک دور ديگر مخلوط کنيد. حالا يک نوشيدني هم بسيار خوشبو و خوش طعم داريد و هم يک معجزه براي کبد چرب و سم‌زدايي بدن. اين نوشيدني را دو بار در روز صبح و قبل از خواب بنوشيد يک زمان به خود بدهيد و هر روز اين کار را بکنيد تا علاوه بر کاهش وزن و کم شدن دور شکم شاهد سم‌زدايي بدن و از بين رفتن چربي کبد خود باشيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار