رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین از از افزایش سرانه ورزشی در ورامین خبر داد و گفت: جشنواره مادران آسمانی با حضور جامعه بانوان ورزشکار ورامین در پارک ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۰۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 10 April 2015
مجید بذرافشان در گفت وگو با تسنیم در ورامین، اظهار داشت: حضور تیم‌های ورزشی شهرستان ورامین درلیگ‌های معتبر کشوری در رشته های مختلف سبب ایجاد شور و نشاط و پیگیری های مستمر جوانان از وضعیت این تیم‌ها شده است.
وی افزود: هم اکنون تیم‌هایی همچون والیبال متین ورامین، تکواندو شهرداری ورامین در کنار ورزشکاران انفرادی رشته‌های مختلف همچون  فاطمه روحانی نایب قهرمان مسابقات آسیایی اینچئون بخش کوچکی از خانواده ورزش ورامین را تشکیل می‌دهند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین تاکید کرد: همچنین ورزشکاران و تیم‌های ورزشی ورامین در رشته‌های هاکی، اتومبیل رانی، کاراته، تنیس روی میز و شنا دارای مقام و جایگاه مناسبی در سطح کشور و استان تهران هستند.
بذرافشان درباره مهم‌ترین اولویت اداره ورزش و جوانان در سال 94 گفت: بدون زیر ساخت‌هایی همچون ورزشگاه و سالن‌های ورزشی نمی‌توان در ورزش پیشرفت کرد و در سال 94 به دنبال افزایش سرانه ورزشی ورامین و بازسازی مطلوب اماکن فعلی هستیم.
وی تصریح کرد: هم اکنون سالن ورزشی شهدای 15 خرداد و زمین چمن مصنوعی شهید جعفری‌منش با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان در حال ساخت و پیگیری است و طبق برنامه در نیمه دوم سال 94 به بهر‌ه‌برداری می‌رسند.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین بر میزبانی مسابقات استانی و کشوری در ورامین تاکید کرد و گفت: ورزش ورامین ظرفیت‌های لازم برای میزبانی مسابقات ورزشی بزرگ کشوری و استانی را دارد و اداره ورزش و جوانان در این راستا زیر ساخت‌های لازم مانند خوابگاه و اسکان ورزشکاران را فراهم می‌کند.
بذرافشان به ویژه برنامه‌های اداره ورزش و جوانان به مناسبت هفته زن اشاره کرد و افزود: از مدتی پیش با همکاری هیئت ورزشی و مسئول امور بانوان اداره ورزش بیش از 20 برنامه متنوع در رشته‌های مختلف و مسائل فرهنگی در هفته زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا اجرا می‌شود.
وی بیان کرد: در همین راستا روز جمعه 21 فروردین جشنواره‌ای با حمایت شهرداری ورامین در سالن شهید امیر گلعباسی برگزار می‌شود و جشنواره دیگری نیز با عنوان مادران آسمانی روز چهارشنبه 26 فروردین ماه توسط اداره ورزش و جوانان با حضور جامعه ورزش بانوان در پارک 15 خرداد برگزار می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین بر شرکت بانوان بر ورزش صبحگاهی تاکید کرد و افزود: در راستای اجرای عدالت و توزیع متوازن امکانات ورزشی هم اکنون 6 ایستگاه ورزش صبحگاهی در نقاط مختلف شهر ورامین برپا است و بانوان می‌توانند برای ورزش صبحگاهی به پارک‌ها و بوستان‌های نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار