مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران از کمک بیش از 3 میلیارد تومانی مردم مازندران برای بازسازی عتبات عالیات در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۲۰۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ 09 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدحسن اصغری در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم مازندران بیش از 3 میلیارد تومان برای بازسازی عتبات عالیت کمک کردند، گفت: از این مقدار 2 میلیارد و 800 میلیون تومان وجه نقد و بقیه سایر وجوهات بوده است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران به اقدامات انجام شده مردم مازندران برای بازسازی و ساخت ضریح ائمه اطهار در عراق اشاره کرد و افزود: از زمان راه‌اندازی این ستاد در استان تاکنون بیش از 10 میلیارد تومان پول و وجوهات نقدی و غیرنقدی توسط مردم در اختیار ستاد قرار گرفت.

اصغری با اعلام اینکه مردم مازندران از نظر نیروی کار نیز همکاری مناسبی با ستاد داشتند، خاطرنشان کرد: بیش از 900 نیروی کار تخصصی برای بازسازی عتبات عالیات در مدت سال 83 تا 94 با این ستاد همکاری کردند و در اماکن مورد نظر حضور یافتند.

وی به تغییر و تحول ایجاد شده در بدنه ستاد عتبات و عالیات چند شهر استان نیز اشاره کرد و افزود: مسئولان ستاد عتبات و عالیات در شهرهای گلوگاه، ساری، قائم شهر و چالوس تغییر و خدمتگزاران جدیدی به بدنه ستاد اضافه شدند و مسئول ستاد شهرستان ساری در ستاد مرکزی مشغول فعالیت شد.

مسئول ستاد عتبات و عالیات مازندران با اعلام اینکه شهرستان سیمرغ در سال گذشته بیشترین کمک را برای بازسازی عتبات عالیات در مازندران داشت، گفت: پس از شهرستان سیمرغ مردم بهنمیر و پس از آن مردم مرکز استان سهم بیشتری از دیگر نقاط استان برای کمک به بازسازی و بهسازی عتبات عالیات داشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار