فرماندار بندرعباس گفت: توجه بیشتر به ظرفیت‌های آموزش و پرورش در مقوله تربیت دینی می‌تواند اساس اعتقادی نسل آینده کشور را استحکام بخشد.
کد خبر: ۲۰۹۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 09 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جاری با اشاره به اینکه اهداف غایی تمامی فعالیت‌ها باید منجر به گسترش اخلاق و افزایش ایمان در افراد جامعه شود، اظهار کرد: در کشور اسلامی باید همه فعالیت‌ها و امور جامعه در راستای انسان‌سازی، تربیت اسلامی و دینی افراد جامعه صورت پذیرد. 

وی اضافه کرد: اعتقاد رکن اساسی و گام نخست در ایمان و دین‌داری افراد بوده که خاستگاه به فعلیت‌ رسیدن آن در آموزش و پرورش است.

فرماندار بندرعباس نماز را یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اصلی در تکامل انسان دانست و خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به جایگاه و ظرفیت‌های آموزش و پرورش در تربیت دینی فرزندان و اهمیت دوچندان نماز در مدارس می‌تواند بنیه اعتقادی نسل آینده را تقویت و استحکام بخشد.

پویافر به گرامیداشت هفته معلم اشاره کرد و ادامه داد: گرامیداشت جایگاه و شأن معلم نباید به یک هفته و یا یک روز خاص محدود شود، بلکه حفظ این شأن و حرمت باید در همه لحظات و امور جامعه جاری و ساری باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرعباس از برنامه‌ریزی‌های متعدد در راستای تجلیل از فرهنگیان و جشن هفته معلم خبر داد و گفت: از معلمان نمونه شهرستان بندرعباس در حوزه‌های آموزشی و پرورشی که براساس شیوه‌نامه انتخاب معلم توانسته‌اند بیشترین امتیاز را به دست آوردند، تجلیل خواهد شد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار