امام جمعه ملاير گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتي به عنوان يك ضرورت مهم در سال 95، بايد دنباله رو فرموده هاي عملي و راهبردي مقام معظم رهبري باشيم.
کد خبر: ۲۰۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹ 10 April 2016
 امام جمعه ملاير گفت: در تحقق اقتصاد مقاومتي به عنوان يك ضرورت مهم در سال 95، بايد دنباله رو فرموده هاي عملي و راهبردي مقام معظم رهبري باشيم.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد رضا فاضليان در خطبه هاي عبادي و سياسي نماز جمعه اين هفته ملاير در مسجد جامع اين شهر افزود: مقاومت در عمل از آيه شريفه قرآن كريم در سوره مرسلات سرچشمه گرفته و در اين راستا قول و وعده بايد در پيام نوروزي رهبري عملي شود.

وي اظهار كرد: با توجه به شعار سال و تاكيدات مقام معظم رهبري، براي تحقق اقتصاد مقاومتي بايد متكي به توليدات داخلي باشيم و تا مي توانيم فرمايشات و رهنمودهاي رهبري را در اين زمينه دنبال كنيم.

وي افزود: در تحقق اقتصاد مقاومتي بايد به جنگ با بيكاري برويم و تاكيدات رهبري نبايد در حد حرف و شعار باقي بماند.

حجت الاسلام فاضليان بيان كرد: مقام معظم رهبري در پيام نوروزي خود بسيار بر استقاومت و مقاومت تاكيد كردند و با اقدام و عمل جدي بايد اين فرمايشات رهبري به كرسي بنشيند.

وي همچنين 20 فروردين را نماد جهاد و مقاومت دانست و گفت: روز ملي فناوري هسته اي به عنوان يك افتخار بزرگ، در اثر توجه به توليدات داخلي و اتكاء به داخل بدست آمده است.

خطيب جمعه ملاير گفت: فناوري هسته اي موجب كسب افتخارات بزرگي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي است و 20 فروردين روز ملي فناوري هسته اي يكي از بزرگترين روزهاي تاريخ انقلاب به شمار مي رود.

حجت الاسلام فاضليان همچنين با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك رجب و لزوم كسب هر چه بيشتر از فضيلت هاي اين ماه توسط مومنين تاكيد كرد و افزود: طبق روايت اول ماه مبارك رجب سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر(ع) و سوم اين ماه سالروز شهادت امام هادي(ع) است.

وي ادامه داد: امام محمدباقر(ع) خدمات بسيار بزرگي را به مومنين و شيعيان ارايه كرد و محمد بن مسلم بيش از 30 هزار روايت از اين امام بزرگوار نقل كرد كه اگر تلاش هاي محمدبن مسلم نبود، خدمات امام باقر(ع) از بين مي رفت.

حجت الاسلام فاضليان همچنين از حضور باشكوه و حماسي مردم شهيد پرور در تشييع و خاكسپاري پيكر پاك نخستين شهيد مدافع حرم در ملاير شهيد حيدر ابراهيم خاني قدرداني و بيان كرد: مردم مومن و ايماني اين شهرستان مانند هميشه در مراسم شهيد مدافع حرم كوتاهي نكردند و احترام شهيد را نگه داشتند.

امام جمعه ملاير 21 فروردين ماه سالروز شهادت شهيد صياد شيرازي را از ديگر مناسبت هاي اين ماه عنوان و خطاب به نمازگزاران تاكيد كرد: تا مي توانيد مراقب باشيد آنچه را كه مقام معظم رهبري، امام راحل(ره) و شهدا گفته اند، آن را انجام دهيد.

شهرستان ملاير با جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار