کد خبر: ۲۰۸۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۹ 08 April 2016

شهردار کرج با اشاره به اقدامات مهمی که در نهالستان قدیمی شهر کرج انجام شده است گفت: با این روند ۷۰ درصد نیاز نهال شهر کرج در نهالستان قدیمی این شهر تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی ترکاشوند در مراسم افتتاح جشنواره لاله‌ها که عصر امروز در بوستان شهید چمران کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه های مناسبی برای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: البرز از نظر بضاعت علمی در این حوزه جزء نخستین استان های کشور محسوب می شود و اساتید بزرگی دارد.

وی با اشاره به اقدامات در حال انجام در نهالستان قدیمی کرج، افزود: با این اقدام 70 درصد نیاز نهال شهر کرج توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری کرج در این مکان تأمین می شود.

شهردار کلانشهر کرج تصریح کرد: از راهبردهایی که توسط شورای اسلامی شهر کرج تبیین شده، بحث توسعه کمربند سبز در شمال غربی کرج است که هزار هکتار اراضی از راه و شهرسازی تحویل گرفته شده و برنامه های خوبی در این حوزه پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه علی رغم شرایط نامناسب اقتصادی در سراسر کشور، کرج با درایت و تدبیر شورای شهر پروژه های عمرانی زیادی را در شرف بهره برداری دارد، گفت: در اقصی نقاط شهر پروژه های عمرانی زیادی در حال انجام است و سال 95 به عنوان سال شکوفایی عمرانی برای کرج محسوب می شود.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: پروژه یوترن غیرهمسطح شهدای دانش آموز، تقاطع غیرهمسطح میانجاده، زیرگذر مهرویلا از جمله پروژه هایی است که به زودی افتتاح می شوند.

وی اظهار داشت: با توجه به ترافیک بسیار بالا در مسیر تهران- قزوین، بهره برداری از پروژه ملی بزرگراه شمالی 60 درصد ترافیک را کاهش می‌دهد و بر این اساس حدود هزار میلیارد هزینه اجرایی آن در شورای شهر کرج مصوب شده است و مجموع استان در این حوزه تلاش خود را انجام می دهند که امید است با قدرت و قوت آغاز شود.

شهردار کرج بیان کرد: بودجه سال 95 بر مبنای راهبردهای سیاست اقتصاد مقاومتی تدوین شده و در این راستا توجه به مناطق محروم، بافت های فرسوده و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد و شاهد تغییر و تحولات گسترده در حوزه های مختلف هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار