در ادامه بازرسی از این گاراژ مقدار تقريبي 3 تن انواع مواد شوينده آماده فروش از قبيل مايع ظرف شويي، جرم زدا، شيشه شوي، سفيد کننده، جرم گير و ليبل هاي محصولات شوينده به همراه تعداد 7 کيسه 50 کيلو گرمي کود شيميايي که برابر اظهارات مدیر این تولیدی غیرقانونی جهت ساخت مواد شوينده استفاده قرارمی گرفت در محل کشف شد.
کد خبر: ۲۰۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹ 08 April 2016


فرمانده انتظامی استان از کشف بیش ازسه تن انواع محصولات شوینده غیرمجاز خبرداد.

سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: درپی دریافت گزارشاتی مبني براينكه افرادی در شهرستان اشتهارد اقدام به تهیه و توزیع مواد شوینده غیربهداشتی می کنند، رسیدگی به موضوع دردستورکار فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تشکيل اکيپي از عوامل پلیس آگاهي به صورت نامحسوس تحقيقات ميداني آغاز و مشخص شد که این افراد در يک گاراژ دورافتاده در بیابان های اشتهارد كه قبلا بعنوان گاو داري كاربري داشته است در حال توليد وتوزيع مواد شوينده بصورت غیربهداشتی و غير قانوني هستند.

سردار کامرانی صالح بیان داشت: پس از حصول اطمينان از اقدامات غیرقانونی صورت گرفته و با هماهنگی مقام قضايي مأموران اقدام به ورود به گاراژ مذکور نموده و در بازرسی از آن محل مشخص شد این افراد با مدیریت شخصی که مهندس شیمی بوده بدون اخذ مجوز از سازمان صنايع و معادن و اداره بهداشت اقدام به توليد و توزيع مواد شوينده غیر بهداشتی و غيرقانوني می‌کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: در ادامه بازرسی از این گاراژ مقدار تقريبي 3 تن انواع مواد شوينده آماده فروش از قبيل مايع ظرف شويي، جرم زدا، شيشه شوي، سفيد کننده، جرم گير و ليبل هاي محصولات شوينده به همراه تعداد 7 کيسه 50 کيلو گرمي کود شيميايي که برابر اظهارات مدیر این تولیدی غیرقانونی جهت ساخت مواد شوينده استفاده قرارمی گرفت در محل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز درپایان گفت: با توجه به دستور اخذ شده، محل مربوطه پلمپ و مدیر مذکور بازداشت، پرونده تکميل و جهت سير مراحل قانوني به اداره کل تعزيرات حکومتي استان البرز ارسال شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار