فرماندار بويراحمد گفت: به علت بارش باران و سرماي هوا تعداد گردشگران در نوروز امسال به اين شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال 20 درصد كاهش داشته است.
کد خبر: ۲۰۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 07 April 2016
محمد كاظم نظري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در نوروز امسال در اين شهرستان 179 هزار و 441 نفر روز اقامت و بيش از 441 هزار نفر از جاذبه هاي گردشگري شهرستان بويراحمد ديدن كردند.
وي بيان كرد: با همكاري ستاد تسهيل سفرهاي نوروزي و اصحاب رسانه عملكرد دستگاه هاي خدمات رسان به مسافران و گردشگران نوروزي مطلوب بوده است.
نظري با اشاره به تعطيلات پيش روي تابستان،عيد فطر و ورود بالاي گردشگران و مسافران به اين شهرستان از مديران دستگاه هاي خدمات رسان خواست با رفع مشكلات خود را براي پذيرايي هر چه بهتر از مسافران درتعطيلات تابستاني آماده كنند.
وي عنوان كرد: درطرح نوروزي نظارت و بازرسي بيش از 720 مورد بازرسي از غذا فروشي ها،مراكز خدماتي بين راهي،باغ هاي تفريحي،اسكان مدارس،پارك ها و هتل ها انجام شده است.
فرماندار بويراحمد ابراز داشت: در اين بازرسي ها چهار هزار و 262 كيلوگرم انواع مواد غذايي فاسد كشف و امحا،72 صنف متخلف به دادگاه معرفي و 15 مورد آن با حكم قضايي پلمپ شد.
وي گفت:پوشش 37 تصادف جاده اي،درمان سرپايي 28 مسافر ،اسكان 116 نفر در پايگاه هاي جاده اي ،برپايي ايستگاه هاي سلامت،چادر كودك،پنج ايستگاه امداد ثابت و سيار و برپايي سه دستگاه خيمه نماز از مهمترين خدمات دستگاه هاي خدمات رسان در نوروز امسال است.
726 اثر تاريخي،فرهنگي و طبيعي اين استان نيز در فهرست آثار ملي ثبت شده است.
كهگيلويه و بويراحمد با جمعيتي حدود 700 هزار نفر در جنوب غربي ايران با داشتن 280 تفرجگاه طبيعي، 300 بقعه متبركه، 750 اثر تاريخي ثبت شده در فهرست آثار ملي و مواهب طبيعي چشم نواز مكاني مناسب براي استقبال از مسافران نوروزي است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار