معاون حوزه هنری استان همدان از رونمایی کتاب « خمپاره های سرگردان» در هفته هنر انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 09 April 2016

 معاون حوزه هنری استان همدان از رونمایی کتاب « خمپاره های سرگردان» در هفته هنر انقلاب اسلامی در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، تیمور آقا محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنر متعهد چیزی جدا از اصالت هنر نیست، اظهار داشت: اساس و پایه هنر بر تعهد و التزام گذاشته شده و هنر متعهد برابر با خود هنر است.

وی در ادامه سخنان خود به هفته «هنر انقلاب اسلامی» اشاره کرد و افزود: حوزه هنری استان برنامه های مختلفی برای این هفته در نظر گرفته است.

معاون حوزه هنری استان همدان با بیان اینکه هنرمندان در گود و میدان جامعه قرار دارند، اظهار کرد: آثاری که هنرمند خلق می کند در درون جامعه گنجانده شده و در این راستا یکی از ویژگی های شهید آوینی نیز گریز از تظاهر بود.

آقا محمدی به برخی برنامه های حوزه هنری استان همدان در این هفته اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های این هفته رونمایی از آلبوم «صدای شاعر» و کتاب «خمپاره های سرگردان» با موضوع دفاع مقدس است.

وی همچنین به برپایی کارگاه های نمایشنامه نویسی و نمایش خیابانی اشاره داشت و عنوان کرد: برگزاری مسابقه کتاب خوان، خرید آثار هنری، برپایی نمایشگاه نقاشی، برگزاری کارگاه دو روزه فیلم مستند، بازدید از شهرک سینمایی پیامبر اعظم (ص) و جلسات نقد و بررسی فیلم از جمله برنامه ها است.

وی از تخفیف ۲۰ درصدی آثار حوزه هنری در انتشارات سوره مهر خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه نقاشی‌خط، نشست سه جانبه‌ هنرمندان قم، همدان و اراک در خصوص چگونگی تولید نمایش دینی و مسابقه کتابخوانی بخش دیگری از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار