سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: مستحق پیروزی برابر تیم پاختاکور بوده و سه امتیاز شیرین را در حضور هواداران کسب کردیم.
کد خبر: ۲۰۷۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 06 April 2016

امیر قلعه‌نویی امشب در کنفرانس خبری بعد از پیروزی تیمش برابر پاختاکور ازبکستان گفت: تیم تراکتورسازی مستحق پیروزی برابر تیم پاختاکور بوده و با این برد برای اولین بار تیم تراکتورسازی در آستانه صعود از گروه خود در آسیا قرار گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر حق داریم بابت این پیروزی شادی کرده و تا فردا به تیم ذوب اهن فکر نمی کنیم و ای کاش سازمان لیگ تمهیداتی در نظر می‌گرفت که تیم هایی که در رقابت‌های آسیایی حضور دارند، فرصت ریکاوری بیشتری را داشته باشند.

قلعه نویی گفت: هواداران تیم تراکتورسازی و پرشورها مرا یاد دوران گذشته تیم انداخته و من از بابت حمایت این عزیزان در دیدار امروز کمال تشکر را داشته و تشویق هواداران سبب شد که نیمه دوم بهتر بازی کرده و نتیجه هم بگیریم.

وی تایید کرد که با آمدن سروش رفیعی بازی تراکتورسازی روان تر شده و افزود: قصد نداشتیم که از سروش در این مسابقه استفاده کنیم و وی را برای بازی لیگ در نظر گرفته بودیم، اما تلاش های کادر پزشکی تیم نتیجه داده و این بازیکن برای بازی امروز آماده شد و وقتی وارد میدان شد، گره بازی باز شده و جا دارد از کادر پزشکی تیم تشکر و قدردانی نمایم.

سرمربی تیم تراکتوسازی افزود: هنوز با تیم آرمانی خود فاصله داشته و تلاش می‌کنم تیمی در شان نام تراکتورسازی مهیا کنم.

وی گفت: در هفته‌های اول آزمون سختی در تراکتورسازی سپری کرده و من بابت توهین‌هایی که به من شد ناراحت نیستم، بلکه از بانیان این اقدامات رنجور بوده و امیدوارم در پایان فصل با کسب نتایج قابل قبول شرمنده مردم آذربایجان نباشم./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار