فرماندار بدره گفت: در تعطیلات نوروز بیش از 121 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان دیدارکردند.
کد خبر: ۲۰۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 06 April 2016

فرماندار بدره گفت: در تعطیلات نوروز بیش از 121 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه های طبیعی و تاریخی این شهرستان دیدارکردند.


به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: شهرستان بدره با داشتن آب و هوای مساعد تعطیلات امسال پذیرای شمار زیادی گردشگر از سراسر کشور بود.
وی افزود: مناطق بکر گردشگری و دیدنی این شهرستان شامل تنگه کافری، دریاچه سد سیمره، تنگه رازیانه، دربند، تنگه زارنگوش، امامزاده پیر محمد، تنگه زید و روستای کلم امسال مورد توجه ویژه مسافران و گردشگران قرار گرفت.
فرماندار بدره یادآور شد: این شهرستان در مجموع دارای 30 اثر تاریخی بوده که این مناطق امسال نیز همچون سال های گذشته مورد توجه مسافران نوروزی قرار گرفت.
مرادحاصلی تاکید کرد: در ایام نوروز امسال بیش از 121 هزار گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید و 13 هزار و 431 مسافر نیز در مراکز اقامتی از میهمان پذیرها ، منازل استیجاری و مدارس اقامت کردند.
وی گفت: این میزان اقامت نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته که بیانگر ایجاد و تقویت زیرساخت های گردشگری در این شهرستان است.
فرماندار بدره پخش اقلام فرهنگی حاوی معرفی اماکن دیدنی شهرستان را از دیگر اقدام های انجام گرفته در این شهرستان در نوروز امسال اعلام کرد و افزود: حضور مسافران و گردشگران به توسعه گردشگری کمک شایانی می کند.
شهرستان بدره با 17 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری ایلام واقع است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار